گوناگون

شهردار کرج: حفظ باغ سیب کرج، صیانت از محیط زیست شهری است

شهردار کرج گفت: حفظ باغ سیب با کاربری باغ در واقع صیانت از محیط زیست شهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه البرز، علی ترکاشوند، امروز چهارشنبه (هفتم آبان)، در جمع خبرنگاران، گفت: هدف اصلی از طرح موضوع «مهندسی هوشمند» در برنامه‌های مدیریت شهری تدبیر اندیشمندانه برای اجرای برنامه‌هایی است که آینده شهر را ممکن می‌کند.

وی افزود: در پرداختن به این مقوله کارشناسان و برنامه‌ریزان شهری از ظرفیت‌های موجود اعم از منابع انسانی و مالی برای ساختن آینده مطلوب شهر حداکثر استفاده را می‌برند.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: در «مهندسی هوشمند» شهرداری کرج برای هر سرفصلی که در آن احتمال بازدهی بیشتری وجود داشته باشد، برنامه‌ریزی می‌کند ضمن آنکه در این گذار، آینده پژوهی به معنای مهیا بودن شهر برای ساختن آینده‌ای ایده‌آل همچنین استخدام منابع مهم و اثرگذار در راستای تحقق ارزش‌ها و اهداف مدیریت شهری به جد دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع احیاء باغ سیب مهرشهر با بیان اینکه انجام این مهم در واقع حاصل «تفکر آینده پژوهی است»، اظهار کرد: حفظ باغ سیب با کاربری باغ در واقع صیانت از محیط زیست شهری است.

ترکاشوند در پایان با بیان این‌که حفظ ساختارهای شهری برای شهرداری و شورا موضوعی مهم و جدی تلقی می‌شود، اظهار کرد: این ساختارها آینده شهر را می‌سازند و بر این اساس آنچه برای مدیریت شهری اهمیت دارد، حفظ ساختارهای کاربردی شهر در عرصه‌های عمرانی، زیست محیطی و زیرساختی و… است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا