گوناگون

شهرهای پاک در کردستان تا پایان سال جاری معرفی می شوند

81185454 5733113

به گزارش خبرنگار ایرنا، سلیم کریمی شامگاه یکشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر استان در سنندج افزود: در این راستا مکاتبات لازم برای اعلام پتانسیل و شاخص های موجود در شهرستان ها با مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون چند شهرستان برای این مهم به ما معرفی شده است و در حال جمع بندی نهایی هستیم گفت: پس از انتخاب این دو شهرستان، برنامه ها و فعالیت های پیشگیرانه در راستای ریشه کنی کامل معضل اعتیاد در آنها اجرا خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه تا پایان سال 94 باید تمام شهرهای استان در زمینه اعتیاد پاک شوند اظهار امیدواری کرد این استان در زمره سه استان پاک کشور در زمینه اعتیاد به مواد مخدر قرار گیرد.

وی در ادامه به برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری کنفرانس مطبوعاتی با حضور روسای کمیته های تخصصی شورا، فضاسازی شهری و روستایی، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، افتتاح کیوسک های اطلاع رسانی و برگزاری 30 کارگاه آموزشی برای اولیا از جمله این برنامه ها است.

کریمی، پذیرش معتادان در مراکز متادون و کمپ ها با تخفیف 20 تا 50 درصد، برگزاری مراسم شب شعر اعتیاد، مسابقه فوتسال محلات، برپایی نمایشگاه تولیدات پیشگیری از اعتیاد، مسابقه دوچرخه سورای همگانی و کوهپیمایی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی اظهار کرد: همچنین پاکسازی مناطق آلوده، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، همایش تجلیل از فعالان و بهبود یافتگان، اجرای جنگ شادی و چاپ بروشر برای تشکل های پیشگیری در این هفته انجام خواهد شد.

به گفته وی در هفته مبارزه با مواد مخدر علاوه بر اجرای این برنامه ها تشکیل کارگروه تدوین رسیدن به استان پاک در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال می شود.ک/2

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا