گوناگون

شهرک های صنفی با ارائه مشوق ها در مازندران راه اندازی می شود

81215952 5786469

به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، ˈمحمدمحمدپور عمران ˈ شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از معتمدین و پیشکسوتان اصناف مازندران در تالار اریکه آریایی آمل گفت: راه اندازی شهرک های صنفی در مازندران یکی از برنامه ها درجهت توسعه اصناف در برابر تغییر وضعیت کنونی بازار از حالت دست فروشی به حالت متمرکز صنفی است.

وی به وجود160 هزار واحد صنفی در مازندران اشاره کرد وافزود: هم اکنون حدود 40درصد تولید ناخالص داخلی مازندران در اختیار بخش اصناف استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، با بیان اینکه در بخش تولیدات اصناف استان سیاست حمایت از این مجموعه با ارائه تسهیلات کم بهره است، تصریح کرد: با پیگیریهای در حال انجام سعی خواهد شد، تا سهم اصناف مازندران نیز از محل اعتبارهای صندوق توسعه ملی نیز دیده شود.

محمدپورعمران، آموزش را یکی از محورهای اساسی حوزه صنفی استان مازندران برشمرد و بیان داشت: کلاسهای آموزشی بسیار خوبی برگزار می شود و شرط صدور پروانه کسب رعایت و گذراندن این کلاسها است.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف از بدو انقلاب یار و یاور نظام و به دور از نگاه سیاسی بوده اند، افزود: برخود وظیفه می دانیم در دولت تدبیر و امید نیز همچون گذشته در کنار دولت باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران با اشاره به اینکه احترام به قانون و رعایت اصول مشتری مداری باید در بازار استان بیشتر نمود داشته باشد، یادآورشد: ما نمی خواهیم مانع کار اصناف شویم چرا که رعایت واحترام به قانون بهتر از ترویج بی قانونی وهرج ومرج در جامعه است.ک/3

7327/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا