گوناگون

شورای شهر ارومیه مسائل زیست محیطی را مورد توجه قرار دهد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد جهانگیرزاده عصر سه شنبه در همایش چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اهمیت توجه به مسایل زیست محیطی اظهارداشت: کشورهای مختلف دنیا به اهمیت این موضوع واقف نشده‌اند به طوری که برای دست‌یابی به توسعه همه‌جانبه به دنبال تخریب محیط زیست هستند.

جهانگیرزاده با اشاره به اینکه ایران یک کشور خشک و نیمه خشک است، ادامه داد: برای صیانت از منابع آب موجود باید طرح‌های استراتژیک داشته و جدی گام برداریم.

وی به آغاز فرآیند عمران و توسعه ارومیه در چند ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: موقعیت کنونی ارومیه به معنای واقعی افتخارآمیز است، که این رشد روزافزون در سایه پشتکار شهردار ارومیه و سایر نهادها تحقق یافته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه افراد توانمند، با تحصیلات عالی و صاحب نظر در شورای شهر فعالیت می‌کنند، بیان داشت: به همین دلیل روند پیشرفت ارومیه شتاب گرفته است.

ضرورت حذف بروکراسی و نظام پیچیده اداری

 یکی دیگر از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بر ضرورت حذف بروکراسی و نظام پیچیده اداری تاکید کرد و گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید گام برداشت، لازمه آن تسهیل در خدمت‌رسانی به ملت میهن اسلامی است.

نادر قاضی پور تکریم ارباب رجوع را تکلیف قانونی و دینی بر دوش همه مسئولان دانست و افزود: در پست‌های مدیریتی و سازمانی باید از افراد مسئولیت‌پذیر استفاده شود تا مردم را ولی نعمت خود بدانند.

وی افزود: کشور ما در زمینه‌های مختلف از جمله هوا فضا، تکنولوژی هسته‌ای، صنایع دفاعی و … به جایگاه رفیعی دست یافته، ولی نیروی انسانی مهمترین ثروت این نظام است.

قاضی‌پور به اتحاد و همدلی شورای شهر و نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مناطق کشور این دو نهاد با یکدیگر اختلاف دارند، اما در ارومیه همه پشتیبان یکدیگر هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلش ورای اسلامی بر لزوم انتقادپذیری مسئولان تاکید کرد و گفت: از مسئولان خادم و فعال حمایت کامل برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی را به عمل می‌آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا