گوناگون

شورای گفتگو در تسهیل فعالیت های اقتصادی تعاوني و بخش خصوصي نقش مهمی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادري ظهر دوشنبه در نخستين نشست شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان هرمزگان با بيان اينكه تشكيل اين شورا براي نخستين بار در هرمزگان اقدام بسيار مهم و موثري است، عنوان كرد: طبق قانون براي اين شورا پنج وظيفه در نظر گرفته شده كه از جمله آن تبادل نظر دولت و بخش خصوصي و تعاوني و تسهيل فعاليت هاي اقتصادي تعاوني و بخش خصوصي است كه اين شورا در اين راستا نقش مهمي دارد.

وي ادامه داد: بررسي رفع موانع كسب و كار و اتخاذ تصميمات لازم در چارچوب قوانين و همچنين ارائه راهكارهاي اجرايي از جمله ديگر وظايفي است كه براي اين شورا در نظر گرفته شده است.

استاندار هرمزگان با بيان اينكه جلسات شوراي گفتگو بايد حداقل يك با در ماه برگزار شود، اظهار داشت: براي هر موضوع تخصصي بايد كارگروهي ويژه در اين شورا تشكيل شود تا بتوانيم مسائل مختلفي كه ميان دولت و بخش خصوصي لاينحل مانده را با ارائه راهكارهاي قانوني مناسب حل كنيم.

جادري تصريح كرد: در مجموع نتيجه كار اين شورا بايد بهبود فضاي كسب و كار باشد و اميدواريم با بيان نظرات و رفع مشكلات در اين شورا گامي در راستاي سرمايه گذاري و بهتر شدن فضاي كسب و كار در هرمزگان برداريم.

شايان ذكر است؛ در اين نشست فعالان اقتصادي بخش خصوصي و همچنين مديران دولتي به تبادل نظر پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا