گوناگون

خالی شدن مساجد زمینه حضور دشمنان را فراهم می کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محمد پور عصر دوشنبه در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا وفرماندهان پایگاهها وحوزه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اشاره به اینکه بسیاری ازمعضلات امروز جامعه نشات گرفته از بحث ماهواره است افزود: ملت بزرگ ایران امتحانات بزرگی را پشت سرگذاشته که پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از جمله این امتحان بزرگ بوده است که ملت ما را به سربلندی رساند.

فرمانده سپاه بابل اذعان داشت: اگر دیروز در مقابل دنیای استکبار قد علم کرده و سینه سپر کردیم به دلیل اتحاد و همدلی آحاد جامعه بود.

این مسئول با اشاره به اینکه نیازمند آژیر خطر از سوی صدا و سیما در جنگ نرم هستیم بیان داشت: امروز بمب دشمن در داخل خانه ها و جلوی پای فرزندان ما منفجر می شود اما از انفجار و خطر نابودی این بمب ها مطلع نیستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ماهواره و اینترنت به جنگ ما آمده خاطرنشان کرد: اینکه در جنگ نرم شاهد حضور هواپیما دشمن نیستیم و صدای توپ و تانک را نمی شنویم بیشتر باید احساس خطرکرد.

محمدپور افزود: دشمن نقشه کشیده تا اسلام را به معنای واقعی از بین ببرد و در این راه با اجیر کردن تکفیری، سلفی و وهابی های کافر ازدرون اسلام به مقابله با اسلام واقعی پرداخته واین شرایط را سخت‌تر می‌کند.

وی دفاع مقدس را گنجینه ارزنده برشمرد و اظهار داشت: امروزه با وجود ماهواره و اینترنت دیگر نیازی به دخالت شیطان و دشمنان نیست، جوان امروز با ماهواره واینترنت گمراه خواهد شد.

محمدپور با اشاره به اینکه ما میراث دارفرهنگ دفاع مقدس هستیم گفت: کشوری که دارای اسلام ناب محمدی است نباید دغدغه ماهواره واینترنت داشته باشد.

فعالیت 146 شبکه ماهوارهای فارسی زبان برای تزلزل فرهنگ کشور

یک استاد دانشگاه نیز گفت : بیش از 146 شبکه ماهواره ای فارسی زبان برای تزلزل فرهنگ ایرانی فعالیت دارند.

حسین اعتصامی اظهار داشت: در سال 73 تنها سه شبکه ماهواره ای فارسی زبان فعالیت داشتند که صراحتا به ایران فحش می‌دادند یا برنامه رقص وآواز داشتند لذا تشخیص اینکه دشمن  فرهنگ ما هستند مشخص بود.

وی افزود: در سال 82 عملا برنامه های غیر اخلاقی ، پوشش و سبک غربی وارد شبکه فارسی زبان شد.

وی اذعان داشت:درسال 86  شبکه ای با موسیقی شروع به کارکرد وبه مرور سراغ سریال با مفهوم خیانت درون خانوادگی رفت و روابط نامشروع خانوادگی راتبلیغ می کند لذا تهدیدآن به حدی شده که درماه رمضان زنابا محارم راآموزش می دهد وتمام آموزه های دینی راتهدید می ‌کند.

اعتصامی با اشاره به اینکه از 86 به بعد هرسال یک شبکه فارسی زبان متولد شد خاطر نشان کرد : خیانت درون خانوادگی اولین باردر فارسی وان ترسیم وتوسط افراد مسلط اداره شد.

وی عمق فاجعه را زمانی دانست که مراسم مذهبی را تسلیت گفته و بعد مراسم احیا سریال های ضداخلاقی پخش می کند و به فریب مخاطب می پردازد.

اعتصامی از فعالیت 146شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه فرهنگ اسلامی در جهان خبر داد و گفت: از سه هزار و 140شبکه جهانی 146 شبکه فارسی زبان است که 24 ساعته، سه هزار و 504 ساعت تولید برنامه غیر اخلاقی برای مبارزه با اسلام وفرهنگ ملت ما رادارند.

وی افزود: آمریکا هشت شبکه رایگان برای ایران دارد ، در حالی که ازکشورهای دیگر پول دریافت می کند این به این معنی است که آمریکا ماهانه  میلیارد تومان هزینه می کند تا خانواده های ما منحرف شوند.

وی با اشاره به اینکه شبکه فارسی زبان من وتو، ماهانه600 میلیون تومان هزینه میکندتامارایگان منحرف شویم گفت: شبکه بی بی سی شبکه انگلیسی است خانواده انگلیسی باید سالی 700هزار تومان مالیات دهند تا بتوانند از این شبکه خود استفاده کنند ولی استفاده از آن برای کشور ما رایگان است.

اعتصامی خاطرنشان کرد: آنچه برای فرزندان ما در این شبکه های ماهواره ای ترسیم می شود تربیت فرزندان نافرمان است تا وقتی بزرگ شدند تابع ولی فقیه نباشند

وی بیان داشت: درحوزه اقتصاد نیزفرهنگ مصرف گرایی، مدگرایی و پوشش ناهنجار را ترویج دادند کشور ما با هزینه 65 میلیارد دلاری جنگ را تمام کرد اما هزینه ای که صرف لوازم آرایشی زنان ایرانی می شود سالی دو میلیارد دلار است.

اعتصامی تصریح کرد: دشمن طوری لباس و پوشش ما را طراحی و مدیریت کرد که با وجود شال و مقنعه گوش ها بیرون باشد.

این مسئول اذعان داشت: پوششی که برای جامعه ما ترسیم کردند استفاده آن در کشورهای اروپایی و آمریکا ممنوع اعلام شده است بسیاری از سریالها و برنامه های شبکه فارسی وان و من و تو در آمریکاو آمریکای جنوبی حق پخش ندارد.

وی تصریح کرد: گردانندگان شبکه من و تو زن و مرد وهابی هستند که مردم اسرائیل را بهترین مردم جهان می دانند و دختران جویای کار را به بهانه جذب در شبکه خود به شبکه های غیراخلاقی قاچاق می کنند.

اعتصامی گفت: از 20 نفر نصاب ماهواره 17 نفر در خانه خود ماهواره ندارند زیرا از نزدیک با ناهنجاری هایی که خانواده ها با نصب ماهواره مواجه می شوند آگاه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا