گوناگون

صدر: دستاورد ایران از جام بیستم برنامه ریزی برای آینده است

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا صدر که در برنامه ۲۰۱۴ امشب به عنوان کارشناس حضور داشت در خصوص تیم ملی ایران گفت : نباید صعود را دستاورد خود کنیم ، باید  این را بدانیم اگر صعود کنیم که خیلی خوب است ، در غیر اینصورت متوجه استعدادهایمان خواهیم شد.

وی افزود: آنچه دستاورد ما بوده است کشف قدرت نیروی انسانی کشورمان می باشد.

صدر همچنین در خصوص روند بازی های ایران در جام جهانی های گذشته  گفت: طبق تاریخ ما همواره بازی سوم جام جهانی را بد ارائه کردیم، اما امیدواریم که فردا  چرخه ی بد بازی کردن بازی سوم را بهم زدیم. فراموش نکنیم که ما قبل از بازی با آرژانتین می گفتیم که اگر ۲۰ دقیقه گل نخوریم و بازی را حفظ کنیم خوب می شود اما بعد از ۹۰ دقیقه مدعی صعود و برد بازی شده بودیم.

حمیدرضا صدر در ادامه اشاره داشت: تیم ملی والیبال کشورمان را بخاطر بیاورید که زمانی بود که گرفتن یک ست از بازی با کره و ژاپن برای ما آرزو شده بود اما الان این تیم به جایی رسیده است که با پیروزی و یا شکست آنها، جایگاهشان میان مردم جا به جام نمی شود. یعنی دیگر جایگاه تیم ملی والیبال به یک بازی ربط ندارد. تمام حرف من این است که تیم فوتبالمان هم به جایگاهی برسد که دیگر با یک شکست در میان مردم جایگاهش تغییر نکند و بعد از شکست بگوییم که اشکال ندارد و بچه میروند و بازی بعدی می جنگند و نتیجه می گیرند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا