گوناگون

صدور مجوز براي پذيرش دانشجو در 10 رشته دكتري در دانشگاه آزاد سنندج در حال پيگيري است

به گزارش خبرنگار مهر، عادل صلواتي بعد از ظهر چهارشنبه در جريان برگزاري نشست پرسش و پاسخ نمايندگان مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران در مجلس شوراي با دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج بيان كرد: از سوي مسئولان دانشگاه پيگيري هاي لازم در راستاي اخذ مجوز 10 رشته دكتري در اين واحد دانشگاهي در دست پيگيري است.

وي ادامه داد: با توجه به ظرفيت هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج پيگيري هاي لازم در راستاي افزايش شمار رشته هاي تحصيلات تكميلي در دست انجام است و انتظار مي رود كه با توجه به نياز استان كردستان شاهد عنايت ويژه وزارت علوم و سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي نسبت به اين استان باشيم.

عضو هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج با اشاره به اينكه در طول يك سال اخير مجوز پذيرش دانشجو در 15 رشته در اين واحد دانشگاهي صادر شده است، بيان كرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج به تنهايي دارايي بيش از 300 نفر عضو هيئت علمي است و در همين راستا انتظار مي رود كه بتوانيم از اين ظرفيت در راستاي توسعه استان كردستان به ويژه در حوزه آموزش عالي باشيم.

وي به تحصيل 12 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج اشاره كرد و افزود: تحصيل اين ميزان دانشجو در كنار فضاي آموزشي مناسب و همچنين اعضاي هيئت علمي توانمند و با صلاحيت باعث شده است تا دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج به عنوان يكي از مراكز آموزش عالي نه تنها برتر كردستان كه حتي منطقه تبديل شود.

صلواتي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري نشست هاي پرسش و پاسخ در محيط هاي دانشگاهي به ويژه دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج اشاره كرد و يادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج در كنار تلاش براي ارتقاء فعاليت هاي علمي و پژوهشي خود اقدامات مختلفي را نيز در راستاي توسعه فعاليت هاي فرهنگي و دانشجويي در دستور كار قرار داده است.

وي حاكم كردن فضاي نقد و انتقاد در جامعه را يكي از نيازهاي اصلي سالم سازي مديران و مسئولان عنوان كرد و افزود: فضاي نقد و انتقاد بهترين فرصت در راستاي سالم سازي جامعه به ويژه مديران است و به همين دليل بايد به اين مهم به عنوان يك نياز ضروري و لازم براي جامعه توجه شود.

در ادامه اين مراسم سالار مراي و سيد احسن علوي نمايندگان مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران به سوالات شماري از دانشجويان شركت كننده پاسخ دادند و از عملكرد دو ساله خود در مجلس شوراي اسلامي دفاع كردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا