گوناگون

صلح و مهربانی با چاشنی فوتبال در سطح جهانی

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی فیلمسازان جوانی که ساخت مستند هایی درباره علی حاتمی، خسرو شکیبایی و استاد شهرداد روحانی را در کارنامه خود دارند، نماهنگی را به نام«صلح و مهربانی در جهان»ساخته اند تا به بهانه جام جهانی فوتبال 2014، درباره آرزوی جهانی پر از صلح و دوستی حرف بزنند.
 
در این نماهنگ سه دقیقه ای که با همراهی یکی از آثار استاد روحانی و با اطلاع ایشان ساخته شده، سی و دو کودک حضور دارند که هرکدام نماد یکی از کشورهای صاحب تیم در جام جهانی است.
 
از آنجا که هر کشوری نماینده ورزشی و اخلاقی خود در جام جهانی فوتبال است، قره خانی و مهدوی در این نماهنگ با اشاره به مساله بازی جوانمردانه، تلاش کرده اند تا لزوم پر رنگ شدن تلاش همه کشورها برای رساندن پیام یک دلی و شادابی در جام جهانی فوتبال برای جهانی سرشار از صلح و آرامش را به تصویر بکشند.
 
این نماهنگ که به تهیه کنندگی سید هادی منبتی ساخته شده و محصول موسسه تصویر شهر است، قرار است از امروز قبل از نمایش فیلمهای سینمایی در سینماهای کل کشور پخش شود.
 
عوامل نماهنگ «صلح و مهربانی در جهان»عبارتند از:
 
طراح و کارگردان:الهام قره خانی، مهرتاش مهدوی/آهنگساز و رهبر ارکستر: شهرداد روحانی/ تهیه کننده:سید هادی منبتی/مدیر فیلمبرداری: مهدی اصلانی/ مجری طرح: افشین صادقی/ تدوین: امید مردان بیگی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:پوریا ساعت ساز/ مدیر تولید:حسن خضرآبادی/گریم:مسعود رئیس الساداتی/ عکاس:محمدرضا امیر صادقی،صابر صابری/ دستیار کارگردان: حمید عسگری/ دستیاران فیلمبردار: امیرعلی صبا، عرفان مجاهد/ نقاشی ابتدای نماهنگ: حسین زارعی/ مدیر تدارکات:عبدالله آزاد/ صدابردار کودک: احمدرضا یلمچی/ گوینده کودک:پویا بخشی/ روابط عمومی:علی ظهوری راد
 

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا