گوناگون

ضرورت استفاده رسانه‌ها از ظرفیت بسیج برای ایجاد بصیرت در جامعه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بر استفاده‌ی رسانه‌ها از ظرفیت بسیج برای ایجاد بصیرت در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، حجت الاسلام «حسن کاملی‌فر»، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتظار داریم، رسانه‌ها از ظرفیت بسیج برای ایجاد بصیرت و روشنگری جامعه برای انعکاس واقعیات استفاده کنند، افزود: ارزش‌های انقلابی، معارف دینی، قرآنی و آرمان‌های انقلاب در جامعه توسط مطبوعات تبلیغ و تبیین شود.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه میدان وسیع و گسترده‌ی تلاش‌ها و فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است، تصریح کرد: این مورد، ظرفیت عظیم و ارزشمندی برای مطبوعات وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، اطلاع‌رسانی وسیع و تأثیرگذار عملکرد سپاه و بسیج با کارکردهای وسیع در عرصه‌های مختلف از طریق شبکه‌های مختلف اطلاع‌رسانی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مطبوعات، نشریات و رسانه‌ها از ابزارهای بسیار مهم و تأثیرگذار هستند که می‌توانند سپاه و بسیج را یاری کنند.

کاملی‌فر با بیان اینکه بسیج حزب، گروه و جناح سیاسی نیست، بلکه معرف اسلام و قرآن و ارزش‌هاست، یادآور شد: سپاه و بسیج انتظار دارد، رسانه‌ها در جهت تغییر فرهنگ جامعه به فرهنگ دینی و اسلامی فعال شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا