گوناگون

طراحی نرم افزار محاسبه ی هزینه های مربوط به کاشت، داشت و برداشت در فارس

2375570 723

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدير کميته امداد امام خميني(ره)شهرستان خرامه گفت: در 6 تعاوني جمع آوري گندم،عاملين زکات کميته امداد مستقر و با استفاده از نرم افزار طراحي شده زکات ،زکات تمام کشاورزان محاسبه و پرداخت زکات را به اختيار خود کشاورز قرار مي دهد.

شهرياری هدف از اين طرح را محاسبه زکات تمام کشاورزان و تفهيم نحوه محاسبه و ميزان زکات کشاورزان بيان کرد و افزود : در اين نرم افزار فرم محاسبه نحوه مصرف زکات قيد شده تا کشاورز بتواند زکات خود را به خويشاوندان فقير و نيازمند خود يا محل تقديم کند.

شهرياري تصريح کرد : اين طرح براي اولين بار در استان و شايد در سطح ايران اجرا مي شود که با توجه به نوع کشت ديمي يا آبي محصولات ميزان برداشت،محاسبه هزينه هاي کاشت،داشت،برداشت،هزينه کارگر ونهاده هاي کشاورزي را محاسبه مي کند و گزارش مشروحي را به کشاورز ارائه مي دهدو در پايان درصد زکات اختصاصي محاسبه و کسر مي نمايد.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان خرامه به ميزان زکات دريافتي در سال گذشته اشاره و تصريح کرد: مردم نيکوکار و خير شهرستان در سال گذشته بيش از 4ميليارد و 200ميليون ريال زکات پرداخت کردند./س

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا