گوناگون

طرح جامع اردوگاه دانش آموزی احد قوچان در حال تدوین است

علیرضا حسن پور  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  اردوگاه دانش آموزی اُحد از سال 1350 راه اندازی شده است و با گذشت بیش از 40 سال، فاقد طرح جامع مطالعاتی بوده و برای آن فقط نقشه مقدماتی تعریف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع ، در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به قوچان، یکی از خواسته های ما، توسعه اصولی و کارشناسی این مجموعه بوده است و با نظر مثبت معاون وزیر آموزش و پرورش و پیگیری های صورت گرفته؛ تدوین طرح جامع اردوگاه دانش آموزی اُحد در حال انجام بوده و تا چند روزآینده این طرح مطالعاتی تکمیل خواهد شد و امیدواریم با توسعه اصولی و کارشناسی، در چند سال آینده این مجموعه به اردوگاه استانی تبدیل شود.

وی با اشاره به برخی پروژه های در حال انجام در این مجموعه تفریحی تصریح کرد: ساخت سالن چندمنظوره اردوگاه دانش اموزی اُحد، 70درصد پیشرفت داشته است اما ساخت سوئیت، سالن اجتماعات و سلف سرویس فقط 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آن هم مربوط به مرحله خاک برداری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان تاکید کرد: اردوگاه دانش اموزی اُحد قوچان ظرفیت های بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک مجموعه تفریحی  استانی را دارد که امیدواریم با نهایی شدن طرح مطالعاتی و پیگیری های مستمر و تامین اعتبار مناسب، درآینده ای نزدیک شاهد توسعه و رونق این مجموعه تفریحی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا