گوناگون

طرح نمایش فوتبال در سینما را در صورت جداسازی زن و مرد اجرا نمی‌کنیم

هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره اظهار نظر امروز احمدرضا رادان جانشین رییس پلیس کشور مبنی بر اینکه تنها در صورتی اجازه پخش فوتبال در سینماها داده می‌شود که زن و مرد از هم جدا باشند به خبرنگار مهر گفت: تصمیم اعلام شده از سوی جانشین فرمانده ناجا محترم است اما آنچه مسلم است سالن‌های سینما برای حضور خانواده ها در ایام جام‌جهانی آماده شده‌اند و اگر شرط جدا بودن زن و مرد از سوی ناجا گذاشته شود دیگر اصراری به نمایش فوتبال در سالن های سینما نداریم.

وی با تاکید بر اینکه نمایش فوتبال در سینما خواست مردم بوده است، عنوان کرد: پیشنهاد مطرح شده از سوی سینماداران برای نمایش بازی‌های ایران در جام جهانی 2014 خواست مردم بود و طی کارشناسی‌های متعدد به این نتیجه رسیده بودیم و ما معتقد بودیم این برنامه در جهت برقراری نظم و امنیت و همچنین ایجاد یک جریان فرهنگی خواهد بود.

مدیر پردیس سینمایی ملت در ادامه افزود: در واقع همه تلاش این بود تا از علاقمندان به فوتبال دعوت کنیم تا در فضای فرهنگی سینما حضور پیدا کنند و فوتبال ببینند.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره دیگر اهداف طرح نمایش فوتبال در سینما بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این طرح الگوسازی فرهنگی برای تماشای فوتبال بود. در حال حاضر گفته می‌شود محیط ورزشگاه‌ها غیرفرهنگی و به دور از شئون اخلاقی است و دقیقا به همین منظور ما قصد داشتیم با فراهم کردن شرایط حضور خانواده ها برای تماشای فوتبال در سالن های سینما فرهنگسازی درست در این جهت انجام دهیم.

منبتی در ادامه افزود: حضور خانواده ها در سینماهای کشور می تواند الگو و سرمشقی برای درست فوتبال دیدن و رعایت شئون اخلاقی توسط فوتبال‌دوستان باشد.

وی در پایان متذکر شد: در نهایت همه تلاش خود را کردیم شرایط حضور خانواده ها در سالن های سینما فراهم شود ولی با طرح احمدرضا رادان جانشین فرمانده ناجا مبنی بر پخش فوتبال در سالن های سینما به صورت جداگانه برای خانم ها و آقایان موافقت نخواهیم کرد و از اجرایی کردن این طرح منصرف می شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا