گوناگون

طعنه استاريج به لوييس سوارز

ديدار تيم‌هاي انگليس و اروگوئه از گروه D رقابت‌هاي جام جهاني پنجشنبه و از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت تهران در سائوپائولو برگزار خواهد شد.

دنيل استاريج و لوييس سوارز که در طول فصل گذشته در باشگاه ليورپول انگليس زوج خط حمله بسيار خوبي را تشکيل داده بودند و روي هم 48 گل وارد دروازه حريفان کردند در اين ديدار و در قالب دو تيم انگليس و اروگوئه روبه‌روي هم قرار مي‌گيرند.

سوارز که در طول ساليان گذشته همواره حاشيه‌هايي از قبيل گاز گرفتن مدافع چلسي، توهين نژاد پرستانه به مدافع منچستريونايتد و گرفتن توپ با دست در ديدار نيمه نهايي اروگوئه با غنا داشته است مدتي است روي فوتبال تمرکز کرده اما استاريج به او طعنه زده است.

به نقل از فارس، مهاجم تيم ملي انگليس در اين زمينه گفت: بدون شک مقابل اروگوئه با تمام توان براي گلزني تلاش خواهم کرد. البته تمام تلاشم فقط در قالب قوانين بازي و فوتبال خواهد بود. نمي‌خواهم با دست مانع از گلزني حريف شوم زيرا اين کار در ذات من نيست. کشور ما صادقانه رفتار مي‌کند و با ساير کشورها نيز در همين راه برخورد مي‌کند. ما قوانين را نمي‌شکنيم و به آنها احترام مي‌گذاريم.

استاريج افزود: ما سال‌ها است که اين کار را انجام مي‌دهيم. از سال 1966 که قهرمان جام جهاني شديم هم به قوانين احترام مي‌گذاشتيم. اين درست در همان راهي است که من رشد کرده‌ام. نمي‌خواهيم با تقلب کردن به پيروزي برسيم. مي‌خواهيم در صادقانه‌ترين حالت بازي کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا