گوناگون

طی دو روز گذشته، 15 البرزی در سوانح رانندگی مصدوم شدند

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: سرعت غیرمجاز مهمترین دلیل وقوع تصادفات رانندگی است.

آرش رحمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهارکرد: طی دو روز گذشته 15 نفر از شهورندان البرزی در حوادث رانندگی مصدوم و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه اول که شامگاه 19 مرداد ماه اتفاق افتاد یک دستگاه پراید با یک موتورسیکلت در محدوده شهرک کردان با یکدیگر برخورد می‌کنند و بر اثر این برخورد سه خانم و دو آقا مجروح می‌شوند.

وی افزود: مجروحان این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام صادق(ع) منتقل می‌شوند.

رحمتی در توضیح حادثه دوم گفت: در این حادثه یک دستگاه پراید با یک دستگاه پیکان در لاین شمالی اتوبان تهران – کرج(روبروی کارخانه درنا) با یکدیگر برخورد کرده و طی آن چهار نفر، یک خانم و دو آقا مجروح می شوند.

این مسئول ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی استان به بیمارستان مدنی انتقال داده شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز در توضیح حادثه سوم نیز گفت: در این حادثه یک دستگاه پراید به علت سرعت غیرمجاز به دیواره جاده در محدوده دوراهی دیزین برخورد می‌کند که طی آن سه خانم و سه آقا مجروح می شوند.

رحمتی افزود: مصدومان این حادثه رانندگی نیز به بیمارستان شهید مدنی انتقال داده شدند.

این مسئول در ادامه سرعت غیرمجاز و بی توجهی رانندگان را از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی اعلام کرد و گفت: رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت حقوق سایر رانندگان احتمال وقوع تصادفات را کاهش دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا