گوناگون

ظرفیت های آبادان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده شوند

81169857 5705876

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ سید محمد مولوی ˈ روز دوشنبه در دومین نشست هماهنگی ستاد فعالیت های اوقات فراغت شهرستان آبادان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: برنامه هایی باید در طرح اوقات فراغت آبادان تدوین شوند که برای دانش آموزان موثر باشند.

وی بر لزوم مدیریت درست پایگاه های اوقات فراغت شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی با افزایش تعداد پایگاه های اوقات فراغت، دانش آموزان بیشتری را زیرپوشش قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان اضافه کرد: دستگاه های اجرایی ستاد اوقات فراغت شهرستان نگاه ویژه به بخش مرکزی، روستاها و اروندکنار داشته باشند.

وی با تاکید بر تدوین برنامه های ویژه دختران گفت: توجه به ورزش موجب سلامت جامعه می شود.

مولوی از دستگاه های اجرایی خواست برنامه های طرح اوقات فراغت خود را هرچه سریعتر برای ساماندهی و برنامه ریزی نهایی به دبیرخانه این ستاد تحویل دهند.

وی به تشکیل تیم بازرسی برای برنامه های طرح اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: این تیم برنامه ها را بر اساس جدول زمان بندی شده دنبال می کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: دستگاه های اجرایی فضاهایی را که در اختیار دارند برای استفاده عمومی به ستاد فعالیت های فراغتی شهرستان اعلام کنند.

وی افزود: تیم بازرسی ستاد فعالیت های فراغتی شهرستان آبادان شامل آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج، شرکت پالایش نفت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

مصوبات این نشست شامل در اختیار قرار دادن فرم های نظرسنجی بین جامعه هدف برای ارائه پیشنهادات و تذکرات، مستندسازی از فعالیت ها، تشکیل نشست های فرعی در بخشداری های مرکزی و اروندکنار و استفاده از ظرفیت های دهیاری ها و شوراها در راستای اجرای مناسب و ثمربخش برنامه های طرح اوقات فراغت در روستاها می باشند.

در این نشست روسای ادارات و سازمان ها و نهادها به ارایه برنامه های خود پرداختند.ک/2

7279/7103

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا