گوناگون

عابدزاده: يک ريال هم از پرسپوليس نگرفتم

امير عابدزاده در خصوص جدايي‌اش از پرسپوليس اظهار داشت: من براي جدايي از پرسپوليس با توجه به قراردادي که دارم مشکل رضايتنامه ندارم و احتمال دارد که اين اتفاق بيافتد چون مي‌خواهم بروم که بازي کنم.

به گزارش فارس، وي افزود: جزو تنها بازيکنان پرسپوليس هستم که در فصل جاري حتي يک ريال هم نگرفته‌ام. نمي‌دانم چه حرفي بزنم. درست است پسر احمدرضا عابدزاده هستم و هميشه به اين موضوع افتخار مي‌کنم اما به نظرم حداقل حقم بود که بخشي از قراردادم را به من بدهند اما اشکالي ندارد دلگير نيستم.

عابدزاده در مورد جدايي‌اش از پرسپوليس نيز گفت: مطمئن باشيد اگر از پرسپوليس رفتم که احتمالش زياد است يک روز با قدرت برمي‌گردم تا دروازه‌بان اول تيم محبوب دوران کودکي‌ام باشم اما الآن بايد جايي بروم که بازي کنم.

عابدزاده در مورد دعوتش به اردوي تيم ملي اميد نيز گفت:‌ خيلي خوشحالم که در اين سن لباس تيم ملي را مي‌پوشم هدف همه ما اين است که به المپيک برويم چون چند سالي است که هميشه بنا به دلايلي پشت خط بوده‌ايم. بازيکنان و کادر فني بسيار خوبي داريم و سعي خواهيم کرد با تمرينات خوب و با توجه به پتانسيلي که در تيم ملي اميد است به هدفمان يعني رسيدن به المپيک برسيم.

وي در پايان در پاسخ به سؤالي که اگر از پرسپوليس جدا شوي به چه تيمي خواهي رفت، گفت: فعلاً تمام فکر و ذکرم اردوي تيم ملي اميد است تا ببينم بعداً چه اتفاقي خواهد افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا