گوناگون

عباس برقی هم از متین جدا شد

مربی تیم متین ورامین از دلایل جدایی اش از باشگاه متین ورامین در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان خبر داد.

عباس برقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: متاسفانه تا مدتی دستمزد من را نمی دادند. پول همه را داده بودند و دستمزد من را ندادند. ابتدا گفتند اشتباه می کنم. بعد حسلاب و کتاب کردند و دیدند اشتباه کرده اند دستور پرداخت حقوق را دادند. دست آن ها درد نکند.

وی افزود: “سال افزون” در اردوی تیم ملی از حضور در اردوی متین انصراف داد. بانیولی سرمربی تیم متین ورامین هم تصمیم گرفت تا با حیدر شاهی به مسابقات جهانی برویم. این موضوع بهانه ای برای شیرکوند شد که در جمع به من اعتراض و بی حرمتی کند. او معتقد بود من نمی خواهم “سال افزون” همراه تیم باشد. آخر برای من چه فرقی می کند.

مربی سابق تیم متین ورامین تاکید کرد: بعد از این جریان دیدم اشتباه است که بخواهم تاوان نداشتن مدیر و سرپرست را در یک تیم ورزشی بدهم. خداحافظی کردم و اردوی تیم را ترک کردم. آمدند و صحبت کردند. من هم گفتم اگر در جمع عذرخواهی کنند و آبی که ریخته جمع شود به این تیم بر می گردم در غیر این صورت می‌روم. همین شد که دیگر ادامه ندادم.

به گزارش ایسنا، بعد از مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا مدیر عامل تیم متین ورامین تغییر کرد. همچنین احمد مساجدی، عباس برقی ، سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور هر کدام به دلایلی از متین ورامین جدا شدند. بدین ترتیب نماینده ایران و آسیا در مسابقات جهانی با ترکیبی کاملا متفاوت در مسابقات شرکت می کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا