گوناگون

عبدی، منصوریان و افاضلی در نشست هیات امنای باشگاه نفت حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، ر این جلسه که با حضور منصور قنبرزاده و تمامی اعضای هیات امنای این باشگاه برگزار شد، هومن افاضلی، علیرضا منصوریان و حسین عبدی نیز به عنوان گزینه های مورد نظر باشگاه برای احراز سمت سرمربیگری تیم نفت تهران در لیگ چهاردهم حضور داشتند.

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه در ابتدای این نشست گفت: جبر ما بود که به ناچار باید یک نفر را انتخاب می‌کردیم و این موضوع با جلسات متعددی که برگزار شد، سرانجام به نتیجه رسید. این باب جدیدی در فوتبال ایران است که باشگاه نفت تهران مبدع آن است و بدون هیچ پرده پوشی، با گزینه‌های مدنظر خود به گفتگو می‌نشیند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین اضافه کرد: جالب است برخی رسانه‌ها در ابتدای هر فصل تیم نفت تهران را کاندیدای اصلی سقوط معرفی می‌کنند اما در پایان، داستان به شکلی کاملاً برعکس رقم می‌خورد.

عزت‌الله زارعی هنزکی، عضو هیات امناء باشگاه نفت تهران نیز در این خصوص اظهار کرد: اگر قانون فوتبال اجازه می‌داد، هر سه نفر را به خاطر اخلاق پسندیده و درک بالایشان از فوتبال، به عنوان سرمربی جدید تیم نفت اعلام می‌کردیم. وقتی در مورد اخلاق صحبت می‌کنیم، خودمان هم باید به آن پایبند باشیم و دعوت از شما سه نفر نیز در همین راستا صورت پذیرفت. جایگاه شما در جامعه مانند یک پزشک فوق تخصص است زیرا  شما هم به تمام ابعاد کاری خود به شکلی کاملاً حرفه‌ای اشراف دارید.

غلامرضا شاه کرمی، عضو دیگر هیات امناء باشگاه نفت تهران هم در این خصوص یادآور شد: امیدوارم این اخلاق مداری را از خودمان آغاز کنیم و شعار ما در هیات مدیره باشگاه نفت تهران نیز حرکت در مدار اخلاق است.

IMG22464870

در ادامه حسین عبدی، یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم نفت تهران یادآور شد: به مسئولان باشگاه نفت تهران به خاطر ایجاد چنین جوی تبریک می‌گویم. در تمام دوران حرفه‌ای خود، هرگز چنین باشگاهی در ایران ندیده بودم. اینجا بستر مناسبی برای کار کردن، به ویژه کارهای بلندمدت مهیا شده است. به سرمربی جدید این تیم تبریک می‌گویم و آماده هرگونه همکاری با وی هستم.

علیرضا منصوریان، یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر باشگاه نیز تاکید کرد: از اینکه به عنوان یکی از کاندیداهای مربیگری این باشگاه انتخاب شدم، بسیار خوشحالم. افتخار می‌کنم در خدمت بهرام میرشیبانی، مردی از جنس فوتبال هستم. اولین‌بار است می‌بینم گزینه‌های مربیگری یک تیم در کنارهم قرار گرفته‌اند. نفت تهران فرهنگ جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرده که همان فوتبال سالم و مبتنی بر اخلاقیات است.

هومن افاضلی، دیگر گزینه مربیگری نفت تهران نیز اظهار کرد: باعث افتخارم است برای این پست در نظر گرفته شده‌ام. از اینکه دیدم هر سه گزینه، زیر یک سقف و در کنار یکدیگر هستیم، هم تعجب کردم و هم خوشحال شدم. دنیا کوچک است و انسان‌ها دوباره به هم می‌رسند. قول می‌دهم حتی در صورت انتخاب نشدن، ارتباطم را با این باشگاه قطع نکنم و علاقه مندم به هرصورت که بتوانم، به این مجموعه کمک کنم. هر کس که انتخاب شود، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. این سمت‌ها گذرا هستند و مهم باشگاه نفت است که همیشه می‌ماند.

در پایان این جلسه، هر سه کاندیدا در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. هدایا و لوح‌های سپاسی نیز به رسم یادبود از سوی هیات مدیره باشگاه نفت تهران به هرسه مربی جوان فوتبال کشورمان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات امنای باشگاه نفت تهران هم اکنون در حال مشورت هستند و امشب نام سرمربی جدید تیم نفت تهران به همراه بیوگرافی کامل وی روی سایت رسمی این باشگاه قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا