Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسگردشگری

عجیب ترین رسوم جشن سال نو میلادی در جهان را بشناسید

عجیب ترین رسوم جشن سال نو میلادی در جهان که یکی دو تا نیستند ، بنابراین در این مطلب تعدادی از عجیب ترین آداب و رسوم مردم در کشور های مختلف جهان در زمان جشن سال نو میلادی را برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید .

 ژاپن : در کشور ژاپن برای تبعیت و هماهنگی از آیین و اعتقادات بودایی در سال جدید ۱۰۸ بار تمام زنگ های خود را به صدا در می آورند و بر این باور هستند که این کار پاکی به ارمغان می آورد. همچنین مردم در لحظه ی تحویل سال لبخند می زنند و وارد سال نو می شوند زیرا معتقدند این عمل برایشان خوشبختی و شانس به دنبال دارد.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

پرو : هر سال در پایان ماه دسامبر مردم در روستای کوچک پرو به مبارزه و حل اختلافات خود می پردازند. سپس سال جدید را با صفحه ای تمیز و نو آغاز می کنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

رومانی : در کشور رومانی مردم به نیت دستیابی به شانس و موفقیت سکه های اضافی شان را به درون رودخانه می اندازند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

بولیوی : در کشور بولیوی کیک های خوشمزه می پزند و درون آنها سکه قرار می دهند. هر کس که موفق به یافتن این سکه ها شود در سال جدید بخت با او یار خواهد بود این هم یکی از عجیب ترین رسوم جشن سال نو بوده که خطراتی نیز دارد .

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

کلمبیا : در کشور کلمبیا با آرزوی داشتن یک سال پر سفر، تمام طول روز چمدان های خود را حمل می کنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

دانمارک : در کشور دانمارک مردم تمامی ظرف ها و بشقاب های غیر قابل استفاده را تا روز ۳۱ دسامبر جمع آوری می کنند و برای نشان دادن مهر و محبت به عزیزانشان آنها را در مقابل چشم خانواده و دوستان می شکنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

فیلیپین : در کشور فیلیپین همه چیز بر پایه ی پول نقد است. آن ها اعتقاد دارند که همه چیز باید گرد باشد تا به عنوان نمادی از سکه که گرد است، برای مردم ثروت به ارمغان بیاورد. غذاهای گرد، لباس های گرد و میوه های گرد و این یکی از عجیب ترین رسوم جشن سال نو است .

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

سوئیس : در کشور سوئیس مردم سال جدید را با انداختن بستنی بر روی زمین شروع می کنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

فرانسه  : مردم فرانسه به نگاه داشتن چیزهای ساده و خوشمزه علاقه دارند و هر سال جدید یک بسته پنکیک مصرف می کنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

ایرلند  : در کشور ایرلند با نان به دیوارها ضربه می زنند تا از ارواح خبیث رها شوند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

سیبری  : همانطور که انتظار می رود، در کشور سیبری مردم در حالی که یک تنه ی درخت حمل می کنند به درون دریاچه ی یخ زده می پرند.

اسکاتلند  : در کشور اسکاتلند اولین کسی که پس از تحویل سال جدید وارد خانه شود، باید با خود هدیه بیاورد و به نیت موفقیت اهدا کند.

فنلاند  : یکی دیگر از عجیب ترین رسوم جشن سال نو در این کشور است  در فنلاند مردم با ریختن قلع مذاب به درون یک سطل پر از آب، توسط اشکالی که ظاهر می شوند، سال نو را پیشگویی می کنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

استونی  : در کشور استونی در روز سال نو ۷ وعده غذا می خورند تا اطمینان یابند که سال جدید سرشار از فراوانی خواهد بود.

آفریقای جنوبی : در برخی از کشورهای آفریقای جنوبی مردم مبلمان و اسباب و وسایلشان را از پنجره به بیرون می اندازند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

شیلی  : در کشور شیلی خانواده ها شب سال نو را به گورستان رفته و در کنار عزیزان از دست رفته شان شب را صبح می کنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

دانمارک  : در کشور دانمارک مردم به بالای صندلی رفته و به معنای واقعی می پرند. در حقیقت آنها با این کار پرش به سال نو را با خوشحالی و موفقیت توام می دارند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

بلژیک : مردم بلژیک دام هایشان را بسیاری جدی تلقی می کنند. درحقیقت دام ها به حدی مهم به شمار می روند که کشاورزان سال جدید را به گاوهایشان هم تبریک می گویند و برای آنها سال خوبی را آرزو می کنند.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

پورتوریکو : در کشور پورتوریکو مردم سطل های آب را از پنجره به بیرون می اندازند و به خیال خود از این طریق روح شیطان را از خود دور می کنند کاری که احتمالا یکی از عجیب ترین رسوم جشن سال نو است .

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

آمریکای جنوبی : در برخی از کشور های آمریکای جنوبی مردم بر این باورند که با پوشیدن لباس های رنگی می توانند سرنوشت خودشان را برای سال جدید تعیین کنند. لباس قرمز بدین معناست که شما عشق پیدا می کنید، رنگ طلایی یعنی ثروت نصیب شما می شود و سفید مفهوم صلح و آرامش را تداعی می کند.

اسپانیا : مردم در کشور اسپانیا بر این باورند که اگر شما بتوانید در نیمه شب تحویل سال ۱۲ عدد انگور را در دهان خود نگه دارید در سال نو موفقیت و خوش شانسی از آن شما خواهد شد.

عجیب ترین رسوم جشن سال نو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا