گوناگون

عدم تحقق اعتبارات پارسال، پروژه های عمرانی آذربایجان غربی را با رکود مواجه کرده است

81149493 5669560

قربانعلی سعادت شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید چایپاره افزود: امیدواریم با افزایش اعتبارات تخصیصی، این مشکل در سال جاری حل شود.

وی اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده و تحقق منویات معظم له با مشارکت و همراهی دولت و مردم میسر می شود و برای تحقق این منویات، باید عزم ملی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه دولت در اجرای پرداخت یارانه های نقدی مردم در سال گذشته دچار مشکل شده بود اضافه کرد: با انصراف تعدادی از هموطنان از دریافت یارانه و درآمد حاصل از آن، دولت مشکلی از بابت پرداخت یارانه نخواهد داشت و بعضی از این درآمدها صرف سلامت و اشتغال می شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر مشکلات داخلی، دشمنان نیز توطئه های مختلفی را برای مقابله با ایران اسلامی، برنامه ریزی کرده اند که تحریمهای مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از آن جمله اند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: مردم ایران اسلامی همان طور که در دوران دفاع مقدس با تقدیم جان و مال خود به دشمنان نشان دادند تسلیم خواسته های آنان نمی شوند، امروز نیز در برابر هرگونه تهدید و تحریم ایستادگی می کنند و با تکیه بر توانمندی های داخلی و ظرفیت های بومی، بر مشکلات موجود فائق می آیند.

سعادت در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهرستان چایپاره به لحاظ داشتن آب و هوای مناسب و نیروی انسانی کارآمد و زمین های حاصلخیز می تواند به یکی از شهرستان های مهم در توسعه کشاورزی تبدیل شود گفت: با توجه به نزدیک بودن این شهرستان به منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، مردم این شهرستان می توانند از امکانات و فرصت های این منطقه برای توسعه شهرستان بهره مند شوند.

وی به برخی از مطالبات مردمی چایپاره برای ایجاد زیرساخت های اقتصادی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: از حضور سرمایه گذاران در چایپاره برای ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان استقبال می کنیم و امیدواریم با حضور سرمایه گذاران در این منطقه، روز به روز شاهد پیشرفت در این منطقه باشیم.

موید حسینی صدر نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تشریح برخی مسائل و مشکلات موجود در منطقه گفت: امیدواریم با توجه ویژه استاندار آذربایجان غربی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها شاهد رشد و شکوفایی این شهرستان باشیم.

در این جلسه با قدردانی از خدمات جلیل غفاری فرماندار پیشین شهرستان چایپاره، مرتضی اصغری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

تاکنون سرپرست جدید هفت فرمانداری در شهرستانهای آذربایجان غربی منصوب شده که آیین تودیع و معارفه شش سرپرست توسط استاندار آذربایجان غربی انجام شده است.

آذربایجان غربی دارای 17 شهرستان است.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا