گوناگون

عرضه نان بی کیفیت اعتراض مردم شهرستان پلدختر را برانگیخته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان اینکه کیفیت مطلوب نان حق مردم است افزود: گندم تولیدی شهرستان پلدختر هم از نظر عملکرد و هم از نظر کیفیت بهترین گندم استان لرستان است ولی نان نانوایی های این شهرستان بدون کیفیت است.

وی گفت: کیفیت پایین نان در پلدختر موجبات نارضایتی شهروندان شده که با تماس های مکرر مردم و ارسال پیامک های متعدد از سوی آنان به نهاد امامت جمعه مراتب اعتراض و انتقاد خود را نسبت به عدم کیفیت نان پلدختر اعلام داشتند.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: همان طور که شهرستان پلدختر گندم مرغوب تولید می کند باید آرد مرغوب و درجه یک هم به نانوایی ها داده شود زیرا ارتقای کیفیت نان مطالبه واقعی و بحق مردم این شهرستان است.

امام جمعه پلدختر از فرماندار و مسئولان مربوطه خواست مشکل آرد که موجب اعتراض و نارضایتی مردم شهرستان شده را رفع و در راستای بهبود کیفیت نان که یکی از دغدغه های مهم مردم است توجه کنند.

خطیب نماز جمعه پلدختر همچنین با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار و میلاد امام زین العابدین(ع) و میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز گفت: سپاه از ثمرات انقلاب اسلامی و نهادی برخاسته از متن انقلاب و حافظ نظام و خاری در چشم دشمنان است که در طول تاسیس آن تاکنون نقش موثری در صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی داشته است.

حجت الاسلام لروند همچنین با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره)  گفت: در سال 68 تلخ ترین واقعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد. اگرچه این ضایعه بسیار تلخ و سخت بود ولی خدا را شاکریم بعد از امام شاگرد و خلف صالح امام سکان هدایت کشور را به عهده گرفت و در طول این مدت به زیبایی کشور را رهبری و مدیریت کردند.

وی ادامه داد: نعمت ولایت و رهبری بالاترین نعمت است و وجود با برکت مقام معظم رهبری موهبت و لطف الهی در حق ملت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا