گوناگون

عزت‌اللهي در آستانه پيوستن به اتلتيکومادريد

سعيد عزت‌اللهي کاپيتان تيم ملي فوتبال جوانان و هافبک تيم ملوان که دو فصل گذشته پديده لي برتر انتخاب شد، اکنون در سن 17 سالگي پيشنهاد جدي از باشگاه اتلتيکو مادريد دريافت کرده و در آستانه پيوستن به نايب‌قهرمان ليگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

** اتلتيکو مادريد عملکرد عزت‌اللهي را در امارات زير نظر داشت

نادر عزت‌اللهي پدر سعيد که مربي او در تيم ملوان هم هست دراين رابطه به خبرنگار ايسنا گفت: باشگاه اتلتيکو مادريد از مدت‌ها پيش عملکرد سعيد را زيرنظر داشت و بازي‌ها او در جام جهاني نوجوانان امارات را هم پيگيري کرده است. آنها تصاويري از عملکرد سعيد در بازي‌ها مختلف را هم ارزيابي کرده و سپس پيشنهاد رسمي‌ براي اين انتقال را به ما داد.

وي افزود: مهلت 10 روزه‌اي از اتلتيکو گرفتيم و با توجه به اينکه پسرم يک سال ديگر با باشگاه ملوان قرارداد دارد، مذاکرات لازم در اين باره را به باشگاه محول کردم. سعيد انگيزه بالايي براي پيشرفت دارد و البته بايد پيشنهاد اين باشگاه مطرح اسپانيايي بررسي شود.

** با 2 پيشنهاد خارجي ديگر سعيد عزت‌اللهي قطعا لژيونر مي‌شود

مربي تيم ملوان در واکنش به اينکه بررسي‌ها حول چه مواردي است، گفت: با توجه به اينکه سعيد 17 سال سن دارد، بايد ببينيم آيا باشگاه براي تيم بزرگسالان خود او را مي‌خواهد يا تيم‌ زير 21 سال و يا تيم جوانان. طبيعتا با محقق شدن شرايط لازم، تمايل ما حضور سعيد در تيم بزرگسالان يا مثلا حضور يکساله در تيم‌ زير 21 سال و سپس اضافه شدن به بزرگسالان است. البته درباره يکسري موارد ديگر هم بايد با اين باشگاه مذاکره شود چون سعيد الان در تيم ملي جوانان عضويت دارد و بايد اين تيم را در مسابقات قهرماني آسيا مهرماه در ميانمار همراهي کند. همچنين بحث همراهي کردن تيم ملي اميد در بازي‌هاي آسيايي اينچئون هم وجود دارد که بايد ببنيم نظر آنها در اين باره چيست.

وي از وجود 2 پيشنهاد خارجي ديگر براي سعيد عزت‌اللهي خبر داد و گفت: اين دو پيشنهاد مربوط به تيم‌هاي پرتغالي يا برزيلي نيستند و البته اول بايد وضعيت پيشنهاد اتلتيکو را بررسي کنيم و اگر به هر دليلي توافقي صورت نگرفت، درباره دو پيشنهاد ديگر وارد مذاکره مي‌شويم.

** براي لژيونر شدن سعيد مسايل مالي مطرح نيست

عزت‌اللهي با تاکيد بر اينکه براي انتقال پسرش به اتلتيکو به هيچ عنوان مسايل مالي را در نظر ندارد، گفت: در اين انتقال احتمالي مسايل مالي براي ما اصلا مطرح نيست. ما مي‌خواهيم سعيد که هنوز مسير طولاني براي پيشرفت را در پيش‌ دارد به يک باشگاه بزرگ اروپايي بپيوندد و در آينده مسايل مالي حاصل مي‌شود. الان فعلا فقط مي‌خواهيم بهترين انتخاب را داشته باشيم و سعيد در شرايط بسياري بهتري از پيشرفت قرار گيرد. همچنين مربيان مختلفي در باشگاه ملوان براي سعيد زحمت کشيده‌اند، که اميدوارم در صورت اين انتقال زحمات آنها هم ديده مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا