گوناگون

عزت اسلام و جمهوری اسلامی در گرو استقامت همسران شهداست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن قمی ظهر دوشنبه در اولین همایش بزرگداشت همسران شهدا و ایثارگران شیراز تاکید کرد: امروز عزت اسلام و جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ثبات قدم و پایمردی شما همسران شهداست.

وی تصریح کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در یمن، لبنان، سوریه و عراق بین مردم از محبوبیت برخوردار است نتیجه خون شهدا و پایمردی شماست.

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: همسران شهدا با تمام مشکلاتی که دارند باهمتی استوار مسیر آینده را می پیمایند که امیدواریم این حرکت به عنوان یک اسوه مطرح شود.

حجت الاسلام قمی تاکید کرد: همسران شهدا در تمام دوران نقش خود را ایفا کردند به خصوص بعد از شهادت موجب شدند که جامعه فرهنگ ایثارگری و شهادت را فراموش نکنند.

وی یادآور شد: چنین بانوانی در تاریخ کم نظیر هستند.

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: اگر در غزه پیشرفت نظامی کردیم به دلیل باور به شهادت و عظمت شهیدان بود که رمز وحدت است.

حجت الاسلام قمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه  مردم ایران در بخش تولیدات نظامی نیز دستورات مقام معظم رهبری را اجرایی کرده است، یادآور شد: پس از جنگ تحمیلی، مقام معظم رهبری ضرورت داشتن موشک با برد دو هزار کیلومتر نقطه زن را به مهندسین و متخصصی اعلام کردند که پس از مدتی این مهم تحقق یافت.

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی در دنیا تاثیر گذار است تا جاییکه نخست وزیر ایتالیا در دیدار با مقام معظم رهبری بیان کرد که امروز در دنیا مشکلاتی وجود دارد که تنها به دستان جمهوری اسلامی ایران قابل حل است.

حجت الاسلام قمی خطاب به مسئولین نیز گفت: مسئولان باید قدر خانواده شهدا را بدانند زیرا هرچه داریم از این بزرگواران است و سرکشی به اینان را نه به دلیل وظیفه بلکه برای درس گرفتن سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی تاکید کرد: همسران شهدا نیز باید بدانند که شهدا در کنار آنها قرار دارند و بی سرپرست نیستند بلکه خداوند با آنها است.

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: همسران مردانی که امروزه در جبهه ها دفاع از اسلام نگاهشان به شما همسران شهدا در ایران است.

حجت الاسلام قمی افزود: آنچه امروز در یمن اتفاق افتاد امیدواریم در بحرین و عراق نیز روی دهد و موجب سرفرازی اسلام و مسلمین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا