گوناگون

1200 مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می شوند

حجت الاسلام اذن الله خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود : ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ فرهنگ اهلبیت(ع) است و باید از این زمان به بهترین شکل بهره برد.

وی با بیان اینکه همایش بزرگ مبلغین در راستای توجیه هر چه بهتر روحانیون و مبلغین در ماه محرم برگزار می شود تصریح کرد: در این همایش نقاط مهم محورهای تبلیغ به مبلغین اعلام می شود.

حجت الاسلام خدایی  ادامه داد : استفاده از ظرفیت عظیم تشکل های دینی از جمله هیئات مذهبی و مداحان در ماه محرم در دستور کار ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبتهای
مذهبی استان زنجان قراردارد.

حجت الاسلام خدایی لزوم نظارت بر محتوای برنامه های ماه محرم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد : محتوای نوحه ها و سایر مطالب عزاداریها باید مورد نظارت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت : توجه به پیامهای عاشورا و اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) باید به مردم توسط علماء و روحانیون بازگو شود تا مردم بیش از پیش با اهداف قیام سالار شهیدان آشنا گردند.

حجت الاسلام خدایی با اشاره به اینکه توجه به تبلیغات محیطی مورد توجه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبتهای مذهبی قرار دارد ابراز داشت: باید در تبلیغات محیطی از مطالبی که موجب سوء استفاده برخی ها می شود پرهیز کرد.

وی خاطر نشان کرد: روضه خوانی ها هم در مجالس باید از منابع معتبر باشد و توجه به اقامه نماز ظهر عاشورا و لزوم ساماندهی و انسجام هر چه بهتر دستجات نیز مورد تاکید ستاد شئون قرار دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: نیروی انتطامی باید از حرکت دستجات بدون مجوز جلوگیری کند.

حجت الاسلام خدایی تاکید کرد: محوریت برگزاری تمام برنامه های عزاداری با مساجد است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: هیئات مذهبی و دستجات باید طوری برنامه ریزی کنند که شبها از ساعت 12 به بعد مزاحمتی برای مردم ایجاد نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا