گوناگون

عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در گرو تداوم راه شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد قنبرزاده عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده های شهدای منطقه چافجیر  رودسر افزود: عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی مرهون و مدیون ایثارگری ها و شهادت طلبی شهدا است.

وی اظهارداشت: مادامی که در این کشور فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد این ملت به راه خود با قوت و قدرت و زیر لوای ولایت فقیه ادامه می دهد و مرعوب دشمن نخواهد شد.

قنبرزاده گفت:  به برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی به خوبی می درخشد و هر توطئه ای چه از ناحیه درون و بیرون علیه نظام جمهوری اسلامی، بر ملا و نقش بر آب می شود.

 وی در ادامه خانواده های شهدا را وارثان حقیقی انقلاب و نظام خواند و بر ضرورت تکریم و تجلیل از خانواده های شهیدان تاکید کرد.

شهردار رودسر تصریح کرد:  خانواده هاي معظم شهدا امروز صاحبان اصلي اين انقلاب هستند و بايد همواره مورد تكريم و تجليل مسئولان و مردم قرار گيرند.

 وی اذعان داشت: خون پاک شهدای گرانقدر ایران اسلامی موجب عزت، اقتدار و افتخار کشور در تمامی جهان شده است.

قنبرزاده با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از انقلاب و ولایت بود، افزود: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه ها و میادین شد زیرا راه شهدا راه و طریق درست است.

وی بیان داشت: نهال طیبه انقلاب به برکت خون بارور و تنیده شد و برکات این انقلاب شکوهمند در سراسر جهان الگویی برای آزادی خواهان و مسلمانان جهان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا