گوناگون

عضوشورای شهراهواز: تجلیل نیکوکاران موجب بالارفتن معنویت در جامعه می شود

81152620 5674910

به گزارش ایرنا ˈزیبا صالح پورˈ روزدوشنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان در تالار طلاییه اهواز افزود: فعالیت نیکوکاران در اقدام به امور خیریه نشانه از درایت و خرد و دوراندیشی آنان دارد و آنان بااین اقدام ضمن رفع نیاز بخشی از جامعه به رشد معنویت در جامعه کمک می کنند.

وی با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: معلمان هر نسلی تعیین کننده و پرورش دهنده افکار آن نسل هستند و همین برای بیان اهمیت جایگاه معلمان کافی است.

صالح پور افزود: همه ما با گرامیداشت یاد و نام معلمانی که از محضرشان آموخته ایم از شان فرهنگ و دانش وخرد پاسداری می کنیم.

دراین آیین مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز نیز گفت: دراین ناحیه آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز دو مدرسه 10 کلاسه متروکه نوسازی و 15 نمازخانه مدارس حاشیه ای و محروم مفروش شدند.

ˈ سید محسن موسوی زاده ˈ افزود: تعمیر دو هزار و 500 نیمکت ومیز، ساخت سه خانه سرایداری و بازسازی دهها دستگاه کولر و کپی و آبسردکن، بازسازی کامل بیش از 100 چشمه سرویس بهداشتی وهوشمندسازی بیش از 100 کلاس درس درمدارس دولتی وزیباسازی دهها مدرسه به کمک خیرین ازمهمترین فعالیتهای نیکوکاران دراین ناحیه است.

وی گفت: با وجود مشارکتهای بسیار خوب نیکوکاران و همیاری آنان ما همچنان نیازمند ادامه این همراهی هستیم و امیدواریم با ادامه این کارنیازهای آموزش و پرورش به فضا و تجهیزات در آینده ای نزدیک برطرف شود.

در این همایش یاد وخاطره مرحوم اسفندیار پورهنگ خیر مدرسه ساز خوزستانی و موسس مجمع خیرین مدرسه ساز سردشت دزفول گرامی داشته شد.

643/538

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا