گوناگون

عظمت کار شهدا فراتر از تصور ماست/ باید قدردان شهدا باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید طاهری طاهری در حاشیه آیین تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور گسترده مردم شهیدپرور در کرج برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز ایران اسالمی با اقتدار روی پا ایستاده است مرهون شهیدانی هستیم که در راه آزادی وطن آزادمردانه جنگیدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی گفت: شهدایی که عاشقانه و داوطلبانه خطرها را به جان خریدند، الگو و اسوه ای نه تنها برای نسل امروز که برای تمام مردم هستند و باید این عزیزان را الگوی خود در ادامه مسیر زندگی قرار دهیم.

طاهری افزود: شهدا هستی خود را نثار اسلام، انقلاب و ایران عزیز کردند تا این سرزمین و ارزش های معنوی جاودانه بماند.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا، در برابر آن همه عشق و ایثار اقدامی کوچک و ناچیز است، زیرا عظمت کار این عزیزان فراتر از تصور ماست.

استاندار البرز با تجلیل حضور حماسی مردم شهید پرور استان البرز در آیین تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس، اظها کرد: مردم همیشه درعرصه های مختلف حضورداشته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ملی است.

طاهری گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و از جان گذشتگی ایثارگران کشور است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم در دفاع از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و شهدای بزرگواری تقدیم اسلام شد.

ایرانی: شهدا ستاره های درخشانی هستند که باید قدردان شان باشیم

محمد تقی ایرانی فرماندار کرج نیز در حاشیه این آیین با اشاره به اینکه خون شهیدان نظام اسلامی را بیمه کرده است گفت: مردم و مسئولان وامدار رشادتها و جانفشانی های این عزیزان هستند زیرا هر چه داریم به برکت حضور معنوی و معطر شهداست و حماسه های شهدا در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز جوانان با حضور خود در یادواره ها تلاش دارند، گوهر گران بهای ایثار وشهادت را حفظ کنند.

ایرانی با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس و خاکسپاری آنها در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج گفت: این شهدا ستاره های درخشان حماسه، شجاعت، دلاوری و ایمان هستند و باید قدردان آنها باشیم.

این مسئول حضور گسترده مردم در تشییع این دو شهید گمنام را مثال زدنی دانست و اظهار داشت: مردم شهیدپرور کرج امروز به شایستگی با حضور خود این شهدای گمنام را تا خانه ابدی بدرقه کردند و دلاوری های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا