گوناگون

عقلم را از دست نداده‌ام به بازیکن 35 ساله پول کلان بدهم/ اذیتم می‌کردند!

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌های مرتضی اسدی علیه مسئولان تیم تراکتورسازی و اینکه مدیرعامل باشگاه را به خیانت متهم کرده بود، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ایشان که به خاطر سه میلیون تومان به باشگاه خیانت می‌کند چیزی نیست؟ ما با توجه به شرایط وظیفه داریم کاری که درست است انجام بدهیم. ما در قبال خیانت‌هایمان جوابگو هستیم ولی اینها برای خیانتشان جوابگو نیستند.

وی افزود: آنها پول می‌گیرند و به خواسته‌شان هم می‌رسند ولی ما که حقوقمان به یک دهم مبلغ قرارداد آنها هم نمی‌رسد، خائن می‌شویم؟

عقلم را از دست نداده‌ام به اسدی پول کلان بدهم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه یادآور شد: بدهی باشگاه به مرتضی اسدی سه میلیون تومان است. رقمی که وی برای فصل بعد به ما پیشنهاد داده بود بسیار بالا بود. این در حالی است که اسدی پا به سن گذاشته است و من هم عقلم را از دست نداده‌ام به بازیکن 35 ساله مبلغ کلان بدهم! به جای اسدی یک بازیکن 21 ساله می‌گیرم که یک سوم او هم پول نمی‌گیرد ولی چند سال تیم ما را تضمین می‌کند و 10 برابر اسدی هم دوندگی دارد.

جای انصاریفرد را خالی گذاشته‌ایم
نظمی درباره کریم انصاریفرد هم خاطرنشان کرد: مذاکره جدیدی با انصاریفرد نداشته‌ایم. او هنوز جوابی به ما نداده است. ما جای انصاریفرد را خالی گذاشته‌ایم ولی اگر این بازیکن به تراکتور نیامد یک نفر دیگر را جایگزین وی خواهیم کرد.

مجوز خرید سه بازیکن خارجی
مدیرعامل تراکتورسازی با بیان اینکه این تیم دو جای خالی سهمیه لیگ برتری دارد، گفت: مجوز خرید بازیکنان خارجی را هم گرفته‌ایم. بر حسب نیاز و طبق نظر سرمربی تیم، در این بخش اقدام خواهیم کرد.

IMG19332658

نظمی همچنین درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام و آندرانیک تیموریان این توضیحات را ارائه کرد.

سردار سلامی از تراکتورسازی حمایت کرد
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جلسه روز دوشنبه مسئولان تیم تراکتورسازی با سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، اظهار کرد: این جلسه برای تعیین تکلیف ادامه وضعیت مدیریتی باشگاه و مسئله بودجه بود. خوشبختانه سردار سلامی هم تاکید داشت که تراکتورسازی باید حمایت شود. یکسری اشکالات وجود داشت که ما را اذیت می‌کرد و مهمترین آن تامین بودجه بود.

من را اذیت می‌کردند
نظمی افزود: برای ادامه کار در باشگاه مشکلاتی بود و مدیرعامل را کاملا اذیت می‌کردند. در این جلسه تصمیم گرفته شد که این مشکلات به مرور زمان حل شود. همچنین مقرر شد که کانال‌های پیگیری کارها دقیقا مشخص شود.

دارای تقویم بودجه شدیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: ضمن اینکه بحث تقویم پرداخت بودجه هم مشخص شد. ما یک مقطع در باشگاه پول داشتیم و یک مقطع پولی در کار نبود. در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای تقویم بودجه صورت گرفت.

بدهی‌های گذشته به ما فشار می‌آورد
“به نظر می‌رسد این فصل اراده جدی برای اداره تراکتورسازی و حضور قدرتمند این تیم در لیگ برتر دیده نمی‌شود”. نظمی در این خصوص گفت: چنین چیزی صحت ندارد. ما خودمان درگیر مشکلاتی هستیم. بخش عمده مشکلات مالی تراکتورسازی به سال‌های قبل بر می‌گردد. حدود 40 درصد بودجه ما صرف بدهی‌های گذشته می‌شود که این مسئله برایمان دردسر ساز شده و به باشگاه فشار می‌آورد.

بازیکنان جدید اسمی نیستند ولی بهتر از بازیکنان جدا شده هستند
وی درباره جدایی تعداد زیادی از بازیکنان و ستاره‌های تراکتورسازی و ضعیف شدن این تیم برای فصل بعد، تصریح کرد: الان در فوتبال ایران ستاره نداریم. مردم فقط به بعضی از اسامی عادت کرده‌اند. مردم فکر می‌کنند اگر این بازیکنان نباشند تیم دچار مشکل می‌شود در حالی که اینطور نیست. باید مسیر را برای بازیکنان جدید باز کرد. نگه داشتن تعدادی از بازیکنان هم منوط به این بود که آنها دل به کار بدهند و سر مسائل مالی توافق می‌کردند. به هر حال شاید بازیکنان جایگزین اسمی نباشند ولی قطعا از نظر بازی بهتر از آنها هستند.

قهرمان نشویم دنبال جایگاه مناسب هستیم
مدیرعامل تراکتورسازی در پایان درباره هدفگذاری تراکتورسازی برای فصل بعد هم گفت: بدون شک دنبال قهرمانی لیگ هستیم ولی اگر قهرمان هم نشدیم دنبال جایگاهی هستیم که شان تراکتورسازی را حفظ کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا