گوناگون

علاقمندان به فوتبال چگونه می توانند با بازیکنان تیم ملی گفتگو کنند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان مظفری پور مدیر پروژه حمایت از تیم ملی، در مورد روند حمایت هواداران فوتبال از تیم ملی ایران به بحث و گفتگو پرداخت. مظفری پور توضیح داد که هواداران و علاقمندان به فوتبال با ارسال عدد 1 از اپراتور همراه اول به سرشماره 9090، می‌توانند عضو باشگاه تیم ملی ایران شده و از مزایای عضویت در این باشگاه و جوایز آن (آپارتمان در کیش، سفر به برزیل، هواپیمای دو نفره، حضور در مراسم‌های ویژه تیم ملی، ارتباط مستقیم با بازیکنان و …) بهره مند شوند.

مظفری پور در ادامه از سایت تیم ملی (teammelli.ir) نیز در این برنامه رونمایی کرد و توضیح داد: هواداران تیم ملی با عضویت دراین سایت می توانند ویدئوها، اخبار اختصاصی و پشت پرده تیم ملی را در طول دوره مسابقات تیم ملی در جام جهانی پیگیری و مشاهده کنند و حتی با بازیکنان مورد نظر خودشان بحث و تبادل نظر داشته باشند.

مظفری‌پور در ادامه افزود: در مراسم خداحافظی تیم ملی ایران که با حضور رییس جمهوری برگزار می شود نیز از میان هواداران عضو شده، قرعه کشی به عمل می آید و هواداران منتخب می توانند در این مراسم که در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار می شود شرکت کرده و بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران را به مقصد برزیل و آوردگاه جام جهانی بدرقه کنند.

مدیر پروژه حمایت از تیم ملی  ضمن توضیح  درخصوص سایت تیم ملی، روش‌های ورود و عضو شدن در این سایت را هم توضیح دادو اعلام کرد که طی روزهای آتی تمامی اطلاعات فوتبالی کشورهای حاضر در جام جهانی هم روی سایت تیم ملی قرار خواهد گرفت تا هواداران فوتبال بتوانند بیشتر با تیمهای حاضر در جام جهانی آشنا شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا