اجتماعیپیشنهاد سردبیرحوادثعکس

علامت sos زوج ماهیگیر را در جزیره خالی از سکنه نجات داد + عکس

علامت sos زوج ماهیگیر گمشده در جزیره خالی از سکنه ابالات چوک را در حالی نجات داد که ۲ ماهیگیر به مدت یک هفته در این جزیره خالی از سکنه گیر افتاده بودند که با خلاقیت خود و تلاش نیروی دریای آمریکا توانستند از این جزیره کوچک نجات پیدا کنند. در اداه با میهن پست همراه شوید.

این دو ماهیگیر گمشده یک زوج میانسال بوذند که در ایالت چوک، ایالات فدرال میکرونزی در روز جمعه با استفاده از علامت گذاری کلمه sos توانستند پیام خود را به گشت های هوایی اعلام و خود را در حالی نجات دهند که طبق گفته های گارد ساحلی حال نجات یافتگان کاملا خوب است .

این در حالی بود که طی یک هفته جستجو تیم نجات مسافت ۱۶هزار و ۵۱۷ مایل را در جست و جوی زوج ماهیگیر با ۱۴ کشتی و ۲ هواپیما و همچنین پلیس گشت ساحلی طی کرده بودند.

تیم نجات در مدت جست و جو برای نجات این دو ماهیگیر گمشده سیگنال های نورانی را دریافت کرده بودند و به دنبال منبع انتشار آن می گشتند تا این که نیروی هوایی ایالات متحده در روز جمعه رشته های نورانی را منبع یابی کردند و در ۲۲ مایلی جزیره ابالات چوک علامت sos  را مشاهده و این زوج ماهیگیر را در حالی که خوشحال به نظر می رسیدند نجات داد.

ایالات چوک یکی از چهار ایالات فدرال میکرونزی با مساحت ۵۰ مایل مربع و هفت گروه اصلی است و این جزیره در غرب اقیانوس آرام و جنوب غربی هاوایی قرار گرفته است.

با هم تصاویری از نجات زوج ماهیگیر گمشده در جزیره خالی از سکنه ایالات چوک را تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا