Mihanpostپیشنهاد سردبیرسیاسیعکس

چرا کیم جونگ اون، بعد از شلیک موشک بالستیک رقصید ؟

چرا کیم جونگ اون بعد از شلیک موشک بالستیک رقصید ؟ پس از شلیک موشک های بالستیک «ستاره شمال» در کره شمالی تصاویری از خوشحالی و رقص عجیب و غریب رهبر کره شمالی منتشر شد.کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پنجشنبه گذشته پس از شلیک موفقیت آمیز یک موشک بالستیک از یک زیردریایی اقدام به برگزاری جشن و شادمانی در خیابان های پیونگ یانگ و دیگر شهرهای این کشور کرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

تلویزیون کره شمالی در حالی جشن و پایکوبی برای موفقیت در شلیک موشک بالستیک کشورش را به طور مستقیم پخش می کرد که در بین این تصاویر کیم جونگ اون نیز در میان افسران نظامی این کشور به رقص و پایکوبی می پرداخت.

در حالی که کیم جونگ اون شخصا زمان پرتاب موشک شاهد پرتاب آن بوده است، بار دیگر خواستار مشاهده فیلم این پرتاب شده و مقامات بار دیگر آن راپخش می کنند که کیم جونگ اون ۳۲ ساله در حالی که سیگاری در دستش است روی زمین می نشیند و فیلم را می بیند.

در این تصویر معاونان و مشاوران و همچنین افسران ارتش و نظام کره شمالی نیز در اطراف کیم جونگ اون دیده می شوند که هریک یک دفترچه کوچک در دست دارند تا هرنکته و جمله ای که رهبر کره شمالی می گوید را بنویسند.

کره شمالی صبح روز چهارشنبه موشک بالستیک خود را از دریا و در پاسخ به تهدیدات مانورهای نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی شلیک کرد و بیشترین دلیل برای خوشحالی این رهبر جوان، موفقیت در شلیک این موشک در زمانی برگزاری رزمایش آمریکا در نزدیکی آب های این کشور بوده است.

با هم تصاویری از رقص رهبر جوان کره شمالی را در میهن پست تماشا می کنیم.

 

منبع : nytimes

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا