گوناگون

عملکرد برخی ادارات اردبیل در جذب اعتبار مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت تخصیص اعتباری دستگاه ها تصریح کرد: اعتبار سال جاری استان 990 میلیارد ریال است که طی مساعدت نهاد ریاست جمهوری تخصیص 100 درصد آن اجرایی خواهد شد.

وی با یادآوری تخصیص 25 درصدی اعتبار استان در دو سال گذشته اضافه کرد: تخصیص 100 درصد اعتبارات امتیاز ویژه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته خدابخش با جذب صد درصد اعتبارات 110 درصد افزایش دارد که می تواند زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام دستگاه ها را فراهم کند.

رئیس شورای اداری استان تاکید دارد که در صورتی که اعتبارات توسط دستگاه ها هزینه نشود جذب نخواهد شد.

وی افزود: اعتبارات استان به تدریج به خزانه واریز شده و در اختیار دستگاه ها قرار می گیرد اما برخی دستگاه ها نتوانسته اند به صورت مطلوب جذب داشته باشند.

وی یادآور شد که بعد از قطعی شدن جذب اعتبارات از دستگاه های اجرایی خواستیم پیمانکاران پروژه های خود را انتخاب کرده و عملیات آن را مجددا آغاز کنند.

به گفته خدابخش تزریق 270 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های عمرانی استان در سفر رئیس جمهور در سال مالی جدید وعده داده شده است و از این مبلغ 106 میلیارد تومان آماده شده و 66 میلیارد تومان نیز در حساب دستگاه ها است.

استاندار اردبیل خواستار دقت نظر دستگاه ها در جذب به موقع اعتبارات شد و افزود: پروژه های با پیشرفت بیش از 80 درصد در اولویت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا