گوناگون

عملیاتی‌سازی توافق با مالک باغ سیب در اولویت کاری مسئولان کرج قرار گیرد

رئیس شواری شهر کرج گفت: با توجه به اینکه سقف زمانی اجرای توافق مربوط به باغ سیب تا پایان سال جاری است، از استاندار البرز و دیگر مسئولان مربوطه انتظار داریم این مهم را در اولویت‌های کاری خویش قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، محمود دادگو عصر روز گذشته (هشت مهر)، درحاشیه بازدید از آخرین وضعیت باغ سیب مهرشهر طی سخنانی گفت: قرار دادن مالکیت باغ سیب در سیطره یک شخص یا نهاد ظلم به منابع طبیعی، محیط زیست و فضای سبز شهری است.

وی افزود: شهرداری کرج در نظر دارد پس از نهایی شدن توافق با مالک باغ سیب، نسبت به احداث پارک موزه دفاع مقدس، پارک دانشجویی، پارک بانوان، فضاهای تفریحی و رفاهی در آن اقدام نماید و از این گستره سبز روح بخش به نفع شهر و شهروندان بهره‌برداری نماید.

رئیس شواری شهرکرج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سقف زمانی اجرای توافق مربوط به باغ سیب تا پایان سال جاری است، از استاندار البرز و دیگر مسئولان مربوطه انتظار داریم این مهم را در اولویت‌های کاری خویش قرار دهند و با حمایت تمام قد از مدیریت شهری، روند حفظ این ریه بزرگ تنفسی به نفع محیط زیست و فضای سبز را تسریع بخشند.

وی در پایان گفت: طبق توافق صورت گرفته، بخش اعظم باغ سیب حفظ می‌شود و تنها در بخش‌هایی که فاقد سبزینگی یا درخت است، ساخت و ساز محدودی صورت می‌گیرد؛ در هر روی بنیاد مستضعفان از نظر قانون مالک باغ سیب محسوب می ‌شود و این نهاد نیز عواید حاصل از قرارداد را طبق وظیفه قانونی در مسیر حمایت از محرومین جامعه هزینه خواهد کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا