گوناگون

همه روستاهای بالای 20 خانوار کرمانشاه دارای طرح هادی می‌شوند

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه اظهار کرد: تا پایان سال آینده طرح هادی همه روستاهای بالای 20 خانوار استان تهیه می‌شود.

جعفر نصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، از تهیه طرح هادی 1471 روستای بالای 20 خانوار استان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع 1731 روستای با جمعیت بیش از 20 خانوار استان 1471 روستا دارای طرح هادی هستند.

وی گفت: روستای باقیمانده نیز تا پایان سال آینده یعنی تا پایان برنامه پنجم توسعه دارای طرح هادی می‌شوند.

‌نصوری با اشاره به تهیه طرح هادی روستایی در 85 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان، عنوان کرد: در زمینه نهیه طرح هادی برابر با میانگین کشوری هستیم.

‌معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه همچنین از اجرای طرح هادی در 534 روستای با جمعیت بیش از 20 خانوار استان تا پایان سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر در 31 درصد روستاهای استان طرح هادی اجرا شده که در این زمینه شش درصد از میانگین کشوری عقب هستیم.

‌به گفته نصوری در سال جاری نیز طرح هادی در 59 روستا اجرا می شود که کار مبادله موافقت نامه این تعداد روستا نیز تهیه شده و بزودی کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون 40 درصد اعتبارات تهیه و اجرای طرح‌های هادی تخصیص داده شده است.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا