گوناگون

دستگیری سارقان مسلح اموال دو تبعه عراقی ‌

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری سه نفر سارق که با زور اسلحه، اموال دو تبعه عراقی را در محور ایلام –سرابله به سرقت برده بودند، خبر داد.

سردار «علی دولتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: دو تبعه عراقی که قصد زیارت حضرت معصومه(س)، و مرقد امام رضا(ع) را داشتند، پس از ورود به پایانه مرزی مهران با یک دستگاه خودرو عازم استان قم می‌شوند که خودرو حامل اتباع عراقی در فاصله دو کیلومتری پس از تونل آزادی محور ایلام- سرابله توسط سه نفر با تهدید اسلحه متوقف می‌شود و سارقان تمام اموال و وجه نقد همراه اتباع عراقی را به سرقت برده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از اتباع عراقی در آخرین روز شهریور ماه امسال، اکیپ ویژ‌ه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

دولتی ادامه داد: با اطلاع پلیس از این موضوع اکیپ‌هایی از پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان ایلام، چرداول و مهران بررسی جزئیات پرونده سرقت را در دستور کار قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص کرد که سارقان از مجرمان سابقه‌دار و افرادی بودند که از پایانه مرزی مهران خودرو حامل اتباع عراقی را به قصد سرقت تعقیب کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از چند روز کار اطلاعاتی سرنخ‌هایی از رد پای فردی شرور در این پرونده باز شد که با دستگیری این فرد پرونده سرقت مسلحانه وارد مرحله جدیدی شد.

فرمانده ناجای ایلام با بیان اینکه تحقیقات صورت گرفته از این متهم باعث شد دو همدست او نیز شناسایی و دستگیر شوند، اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود پول زیاد اتباع عراقی را عامل وسوسه برای سرقت از آنها عنوان کردند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا