گوناگون

عملیات اجرایی محور چهارخطه معمولان

81192085 5745039

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این مراسم گفت: این جاده، مسیر ارتباطی و تردد مردم منطقه و زایران امامزاده است که احداث راه مناسب و ایمن یکی از اقدامات مهم و ضروری در راستای خدمت رسانی به مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ افزود: انتظار می رود عملیات اجرایی این راه ارتباطی با تلاش و پیگیری جدی مسوولان و مجریان، با روندی مطلوب اجرا و به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان نیز دراین مراسم گفت: این قطعه چهارخطه به طول 5.5 کیلومتر با اعتباری معادل 120 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

ˈشهرام ملکیˈ با بیان اینکه این احداث راه ارتباطی مناسب در مسیر یکی از مطالبات جدی مردم شهر معمولان بود، افزود: حداکثر زمان احداث و بهره برداری از این مسیر چهارخطه براساس برنامه زمان بندی مشخص شده، 18 ماه می باشد.

وی اظهار کرد: اجرای این عملیات راهسازی به واسطه موقعیت خاص منطقه، هزینه بیشتری نسبت به دیگر طرح های راهسازی مشابه دارد.

ملکی افزود: مسطح کردن ارتفاعات سنگی، وجود رودخانه و همچنین ترافیک عبور و مرور موجود دراین مسیر از جمله شرایط خاص پیش رو در روند اجرای این پروژه است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ایجاد و توسعه شبکه حمل و نقل یکی از زیرساخت های اصلی برای رشد و توسعه محسوب می شود که برهمین اساس استان لرستان دارای یک هزار و 779 کیلومتر شبکه ارتباطی زمینی است.

7272/1625

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا