گوناگون

عملیات احداث تقاطع غیر هم‌سطح فاضل آباد به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت‌اله نوروزی عصر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران استان، گفت: این طرح با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال آغاز خواهد شد، اجرای طرح تکمیل کمربندی علی آبادکتول به کندی پیش می‌رود که با اعلام این کاهش عملکرد به وزیر محترم اعتبار مورد نظر را اختصاص دادند.

وی افزود: پل غیر همسطح مزرعه کتول در قالب علی‌آباد به ایمر هم که پارسال 8 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود امسال هم 15 میلیارد ریال دیگر به آن تخصیص یافته است که بزودی به بهره برداری می رسد.

نوروزی یادآور شد: پل غیرهمسطح دیگری هم در خروجی شرقی علی آباد به آزاد شهر در دست اقدام است که بدنبال جذب اعتبار برای این پروژه هستیم تا کمربندی علی آباد تکمیل شود.

وی تاکیدکرد: باید پیمانکاران این پروژه 13 کیلومتری مشکلات ناشی از مسائل فنی و ترافیکی را برای رفاه حال شهروندان ،کشاورزان و مسافران برطرف کنند.

احمدتجری مفرد، فرماندار علی آبادکتول هم گفت:احداث پل های غیر همسطح علاوه بر کاهش بار ترافیکی ،موجب رفع نگرانی بازاریان شهر علی آبادمی گردد زیرا با اجرای این پروزه ها ورود به علی‌آباد بیشتر می‌شود.

وی افزود: لازم است شهرداری‌های علی‌آباد و فاضل آباد با مشاور طرح برای اجرای آن مشورت و نظرات پایانی را ارائه کنند که در مرحله اجرا و پس از آن مشکلی ایجاد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا