گوناگون

عملیات بیت المقدس اقتدار ایران را به جهانیان ثابت کرد

81173265 5711567

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ˈمجید احمد جعفریˈ روز پنجشنبه در دیدار با رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه و بسیج توانستند با مدیریت جهادی نقش خود را در دفاع مقدس به نحو مطلوبی ایفا کنند.‎

وی بیان کرد: این حماسه حاصل مقاومت ملت ایران در مقابل زیاده خواهان بود و رزمندگان در این عملیات با وحدت، ایمان و معنویت به تبعیت از ولی امر خود توانستند متجاوزان را از خاک کشور بیرون کنند.

سرهنگ احمد جعفری ادامه داد: ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس بر تجهیزات و توان نظامی دشمن غلبه کرد.

وی گفت: اگر امروز مسوولان و نمایندگان سیاسی ایران در خارج و داخل کشور سخنان به حق خود را بیان می کنند و پایدار هستند به برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: رزمندگان شهرستان ساوه نیز در عملیات بیت المقدس نقش برجسته ای داشتند و با حضور 330 نفر رزمنده در این عملیات 33 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان در عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد باید سینه به سینه به نسل های آینده انتقال یابد و وظیفه همه آحاد جامعه نیز پاسداری از ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و تبعیت از ولایت فقیه است.ک/3

7338/686

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا