گوناگون

عملیات نشست یابی در طول4130 کیلومتر خطوط منطقه 4 انتقال گاز انجام شد

81175808 5715838

رسول داوودی نژاد با بیان اینکه این اقدام در راستای ایمن سازی خطوط لوله انجام شده است ،افزود :از 34 هزار کیلومتر طول خطوط لوله فشار قوی گاز کشور ،سهم منطقه 4 بیش از چهار هزار و 500کیلومتر است .

به گزارش روز شنبه روابط عمومی این منطقه ،وی گفت : این خطوط که 14،3درصد طول خطوط لوله گاز کشور می باشد در اندازه های دو تا 48 اینچ می باشد.

وی با اشاره به رشد فعالیت های P.Mˈتعمیرات پیشگیرانهˈ در سطح منطقه، اظهار کرد : با اجرای فعالیت های پیشگیرانه در حوزه استحفاظی منطقه شاهد رسیدن به مرز استاندارد در زمینه تعمیرات و پایداری عملیات انتقال گاز هستیم.

وی افزود : سال گذشته با همه محدودیت های اعتباری 137 کیلومتر خط انتقال جدید احداث شد که این میزان در سال قبل از آن به 160 کیلومتر می رسید.

داوودی نژاد با بیان اینکه تامین گاز استان های خراسان بعهده این منطقه است ، گفت : در کنار این اقدامات در جهت کاهش مصرف و اتلاف و پرت انرژی هم اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام شده است.

وی افزود : با کارهایی که در حوزه مدیریت مصرف طی پارسال انجام شد از جمله اجرای بانک اطلاعاتی سیستم مدیریت انرژی،صرفه جویی دو میلیارد ریالی در هزینه های این شرکت را به دنبال داشت.

این مسوول گفت : مدل های مصرف انرژی در صنایع فرآیندی چون نفت، گاز و پتروشیمی بسیار پیچیده بوده و در بسیاری از موارد توسعه آنها کاری دشوار است.

وی طرح هایی که در راستای مدیریت انرژی در این مجموعه انجام شده را شامل 22 پروژه هم در طول خطوط شبکه برای جلوگیری از پرت انرژی و هم در درون بخش های اداری و فنی عنوان کرد.

2713/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا