گوناگون

عملیات پاکسازی لاین جنوبی آزادراه قزوین- رشت به پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حق لطفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: در پی  اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران در استان، به تمامی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری آماده باش کامل  اعلام شد.

وی در ادامه به گزارشی از فعالیتهای راهداران در پی بارشهای دو روز گذشته اشاره کرد و افزود: تمامی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری در پی وقوع تصادفات ناشی از عدم کنترل وسایل نقلیه و عدم توجه به جلو در دو روز گذشته به محل سانحه اعزام و اقدامات لازم به منظور امدادرسانی به هموطنان و جمع آوری آثار سوانح و روان سازی مجدد ترافیک را با همکاری پلیس راه به انجام  رسید.

وی همچنین از ریزش کوه در اثر بارش شدید باران در قسمتی از لاین جنوبی آزادراه قزوین – رشت بعد از پیچ آب لرزان خبر داد و افزود: عملیات پاکسازی محل با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی کوهین به اتمام رسیده است.

حق لطفی به بازدید از زیرگذر ها و پلها و تخلیه آبهای جمع شده در آنها نیز خبر داد و اظهارداشت: زیرگذر ضیاآباد، مهدی آباد و زیر گذر قمیک که به دلیل شدت باران و جمع شدن گل و لای مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی و آماده بهره برداری هموطنان قرار گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: پیمانکاران نگهداری از سامانه های روشنایی نیز در تمام ساعات شب به منظور حفظ روشنایی مطلوب در سطح راهها در حال انجام ماموریت و گشت زنی بوده اند که حاصل آن رفع خاموشی از دو مسیر و تامین روشنایی در بخشهایی از کمربندی قزوین و همچنین مسیر اقبالیه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا