گوناگون

عوارض نوسازی شهروندان بجنوردی صرف بهسازی محلات می شود

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهری افزود: مشکلات محلات توسط شورایاران محله به عنوان نماینده مردم شناسایی و بر اساس نیاز سنجی به شهرداری اعلام تا نسبت به نوسازی و بهسازی آن اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته 80 درصد از شهروندان عوارض نوسازی خود را پرداخت نکرده اند اظهار کرد: پرداخت به موقع عوارض نوسازی نیازمند مشارکت مردمی است.

براتیان تصریح کرد: شهرداری با ارائه خدمات در زمینه های مختلف شهری سعی دارد تا با اعتمادسازی بین شهروندان و شهرداری، نسبت به بهسازی و توسعه شهر بجنورد اقدام کند و این تلاش موجب شده تا شاهد افزایش پرداخت عوارض نوسازی از سوی مردم باشیم اما هنوز تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله داریم.

شهردار بجنورد با اشاره به اینکه مشارکت مردم اصل مهمی در اجرای امور است اظهار کرد: اگر مردم با ما همکاری نکنند نمی توانیم در ارائه خدمات موفق شویم.

براتیان ادامه داد : مشارکت و همفکری معنوی مردم به ما انگیزه می دهد، و ما نیز از مردم می خواهیم تا نسبت به خدمات شهرداری انتقاد و پیشنهاد کنند و مطمئن باشند که ما از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر 210 هزار نفری بجنورد هم اکنون از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو و شهرداری مهر اداره می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا