Mihanpostسیاسی

عواقب سخت برای متجاوزین به آسمان مناطق هسته‌ای ایران

به گزارش میهن پست – فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کنترل راه‌ها و کریدورهای هوایی و مناطق حساس و حیاتی و هسته ای از وظایف قرارگاه پدافند هوایی است، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۶۰۰ مورد اخطار هوایی از سوی پدافند هوایی اعلام شده است.

به نقل از مهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اظهار داشت: از جنگ جهانی دوم به بعد که حدود ۷۰ سال می‌گذرد نظم جهان شکل خاصی به خود گرفته و چون بعضی از حکومت‌ها با مبنای دینی و اعتقادی شکل گرفته‌اند این به اصطلاح نظم را به چالش کشیده‌اند که این چالش به زعم ما حق است و حق باید در جای خود بنشیند اما دهکده جهانی اگر می‌خواهد که کدخداداشته باشد باید حداقل به اندازه اسم آن حرمت اجتماعی داشته باشد و حرف‌ها و شعارهایش تغییر نکند.

وی افزود: ما باید بدانیم چه وظایفی در حوزه ارتقاء بخش سیاسی داریم و عملکرد متناسب با این بخش داشته باشیم و به فهم و درک قابل قبولی دست یابیم که لازمه این امر وحدت و همدلی است که اگر نباشد ممکن است وضع فعلی را هم از دست بدهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصرح کرد: غرب می‌گوید که به دنبال آزادی و حقوق بشر است اما چه آزادی که ازدواج منحوس همجنس‌بازان را قانونی می‌کند و چه حقوق بشری که کودک کشی می‌کند، با کشوری که معاهده نظامی می‌بندد و به آن کشور خیانت می‌کند و زندان های مخفی در سراسر دنیا دارد و سلاح به کسانی می‌دهد که علیه زنان و کودکان بی‌گناه مورد استفاده قرار می‌دهند.

سرتیپ اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشترکات پدافند هوایی با نیروی انتظامی گفت: کنترل جاده های برون شهری و درون شهری از وظایف نیروی انتظامی است و کنترل راه‌ها و کریدورهای هوایی و مناطق حساس و حیاتی و هسته ای از وظایف قرارگاه پدافند هوایی است و حساسیت پدافند هوایی در مورد مناطق حساس و حیاتی و هسته‌ای چند برابر است و هر کس بخواهد از این اماکن عبور کند عواقب سختی برایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخورد قاطعانه پلیس با متخلف در پدافند هوایی هم وجود دارد به طوریکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۶۰۰ مورد اخطار هوایی داشتیم، یعنی اگر افسر جوان ما به یک اخطار بی‌توجهی کند آسمان کشور می‌شود مانند بعضی از کشورها که انواع هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین بر فراز آن بدون اخذ مجوز پروار می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به امنیت مناسب جاده ها در سراسر کشور گفت: پلیس همگام با ارتقاء، بصیرت، عمل و تکنولوژی توانسته است به توفیقات بسیار خوبی در تمام ابعاد وظایف خود دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا