گوناگون

عيار کي‌روش بعد ازجام ملت‌ها مشخص مي‌شود

مهدي تارتار در مورد وضعيت گسترش فولاد و ميزان رضايتش از روند نقل و انتقالات تيمش عنوان کرد: از روند تمرينات و اردويي که پشت سر مي‌گذاريم راضي هستيم. در فصل نقل و انتقالات هم تقريبا به آنچه مي‌خواستيم رسيديم هر چند کار ما مثل بعضي از تيم‌ها خيلي سخت بود. الان اکثر بازيکنان دوست دارند در تيم هاي تهراني خصوصا استقلال و پرسپوليس بازي کنند و اين موضوع کار باشگاه‌هاي ديگر را براي جذب بازيکن سخت‌تر مي‌کند.

به نقل از تسنيم، سرمربي گسترش فولاد در پاسخ به اين سوال که آيا باز هم بازيکن جديد جذب خواهيد کرد، گفت: مرتضي اسدي اخيرا به تيم ما اضافه شده و دنبال يک دروازه‌بان‌ خارجي هم هستيم. فکر مي‌کنم با جذب يکي، دو بازيکن ديگر فعاليت ما در فصل نقل و انتقالات به پايان برسد. اميدوارم در فصل جديد نتايج خوبي بگيريم و من به موفقيت تيم اميدوار هستم.

تارتار در خصوص افزايش مبلغ قراردادها که باعث انتقاد بسياري از مديران و مربيان شده است، تاکيد کرد: فصل گذشته قيمت بازيکنان به يکباره بالا رفت و اين موضوع مربوط به اين فصل نمي‌شود. فوتباليست‌ها حداکثر 10 سال مي‌خواهند فوتبال بازي کنند و در همين 10 سال به فکر آينده خودشان هستند. از مدت‌ها پيش بايد بحث افزايش قيمت‌ها کنترل مي‌شد.

تارتار در پايان در مورد وضعيت کارلوس کي‌روش در تيم‌ملي‌ ايران گفت: اين مربي بايد تا جام ملت‌ها در تيم‌ ملي‌ بماند تا عيارش در آنجا مشخص شود. فکر نمي‌کنم جام‌جهاني ملاک دقيقي براي ارزيابي باشد در ضمن ما در اين جام ضعيف‌ترين نتيجه را گرفتيم. فقط مقابل آرژانتين خوب بازي کرديم و فقط همين بازي نبايد ملاک ارزيابي باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا