گوناگون

غده‌ای که زندگی نسرین کوچولو را در مخاطره قرار داده است

نسرین هجده ماهه از روستای شیخ از توابع شهرستان بجنورد که به دلیل وجود غده‌ای مادرزادی در کنار قلبش، با درد زندگی‌اش را می‌گذراند.

دل افروز احمدی مادر نسرین کوچولو در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به تشخصیص ندادن پزشکان شهرستان بجنورد و مشهد از بی تابی فرزندش در سال گذشته بیان کرد: با بردن نسرین برای معاینه به تهران، پزشک تهران متوجه وجود غده‌ای به شکل قلب در کنار دریچه قلبش شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای گرفتن جواب آزمایش و اینکه وضعیت کودک به چه مرحله‌ای رسیده است به تهران آماده است، گفت: پزشکان تاکید کرده‌اند که باید عمل جراحی به سرعت انجام شود در غیر این‌صورت غده‌اش باز شده و به قلب آسیب می رساند.

احمدی افزود: سال گذشته برای عمل جراحی نسرین، 75 میلیون ریال مورد نیاز بود که تهیه آن برای من که دارای چهار فرزند یتیم هستم ممکن نبود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز هزینه‌ای برای عمل جراحی فرزندم ندارم، افزود: همسرم که یک چوپان بود را دو سال گذشته بر اثر حادثه تصادف از دست داده‌ام و هم اکنون نیز به سختی هزینه مورد نیاز پزشک و رفت و آمدم به تهران را تهیه می‌کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا