گوناگون

محمدتقی رهبر: 13 آبان روز اعلام برائت از سیاست‌های آمریکا است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز حضور تمام قد آحاد ملت در مراسم 13 آبان و اعلام برائت جمعی نسبت به سیاست‌های آمریکا می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی باشد.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه اصفهان، در خصوص 13 آبان اظهار کرد: این روز را می‌توان روز اعلام برائت ملت از آمریکا و اعمال این رژیم غاصب توصیف کرد چرا که در این روز ساختمان سفارت آمریکا در تهران به تصرف دانشجویان مسلمان پیرو خط امام درآمد.

وی افزود : امام راحل 13 آبان ماه را انقلاب دوم نامیدند بنابراین لازم است همه مردم و به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان این روز حماسه‌ساز در تاریخ ایران اسلامی را پاس بدارند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 گفت: اظهار نظرهای مغرضانه مقامات آمریکایی در روزهای گذشته حاکی از عدم خوش‌بینی آنها نسبت به مذاکرات هسته‌ای ایران بود بنابراین حضور تمام قد آحاد ملت در روز 13 آبان و اعلام برائت جمعی نسبت به سیاست‌های آمریکا می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی باشد.

رهبر با مضحک توصیف کردن سخنان جان کری در خصوص حق غنی‌سازی ایران ادامه داد: جان کری ادعا کرده که امنیت جهان در گرو حل مساله هسته‌ای ایران است اما این در حالی است که 10 هزار بمب هسته‌ای در آمریکا، اسرائیل و کشورهای دیگر روی هم انبار شده است و استکبار جهانی بدون توجه به این آمار چشم به فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران دوخته است کشوری که نه تا کنون بمب هسته‌ای ساخته و نه تصمیمی برای ساخت بمب هسته‌ای دارد.

وی اظهار کرد: آمریکا به هیچ وجه با ایران کنار نمی‌آید و چانه‌زنی ایران با 1+5 نیز بیهوده است، اما مذاکرات ایران با مقامات غربی به عنوان اتمام حجت نظام جمهوری اسلامی ایران با دنیا و بیانگر این واقعیت است که دولت و ملت ایران همه راه‌ها را پیمودند و باز هم با کارشنی غربی‌ها مواجه شدند.

امام جمعه موقت اصفهان با مورد توجه قرار دادن ایام سوگواری امام حسین (ع) و تقارن آن با روز 13 آبان تصریح کرد: محرم ایام قیام در برابر مستکبران، روزهای تبلور حق علیه باطل و حریت و آزادی است و به همین دلیل لازم است مردم مانند سال‌های گذشته در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا