گوناگون

فاز نخست مونوریل قم دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

استاندار قم، از راه اندازی فاز نخست پروژه مونوریل قم تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش روز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه 140 واحدی بهزیستی، با دعوت از خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت فعال در پروژه‌های عمرانی استان، پروژه عظیم مونوریل را مورد توجه قرارداد و گفت: به یاری مسئولان کشور به دنبال رفع موانع و مشکلات این پروژه و پیشبرد سریع اجرای آن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش با بیان اینکه با جدیت و همدلی می‌توانیم سخت‌ترین کارها را پیش ببریم تصریح کرد: پیشرفت و توسعه قم نیازمند این فضای همدلی و جدیت در کار است.

وی با قدردانی از تلاش خیرین استان، به شرایط خاص بودجه‌ای کشور طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از توان خیرین در این شرایط سخت توانسته‌ایم پروژه‌های بزرگ ارزشمندی را به سرانجام برسانیم.

استاندار قم با اشاره به این‌که پروژه 140 واحدی مسکن خیرین از مصوبات سفر پرخیر و برکت رهبرمعظم انقلاب به قم است افزود: دستگاه‌های دست اندرکار امروز با جدیت بیشتری در حال پیگیری اجرای مصوبات این سفر با برکت هستند.

140 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر رهبرمعظم انقلاب به قم در سال 89 بود که با حضور علی ربیعی وزیر کار و تعاون به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا