گوناگون

فتح خرمشهر درذهن سیاستمداران و نیروهای مسلح دنیا ماندگارشد

81173248 5711536

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر حسین محمدی روز پنجشنبه در آیین آغاز برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و آیین غبارروبی وعطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت آزاد سازی خرمشهر، اظهارکرد: فتح خرمشهر را نمی توان با محاسبات دنیایی و نظامی محاسبه کرد.

وی با یادآوری فرمایش امام خمینی (ره) که ˈخرمشهر را خدا آزاد کردˈ ادامه داد: نیروهای مسلح ما آن قدر توانمند هستند که برای ما گزینه های روی میز گذاشته اند ونباید خودمان را دست کم بگیریم.

محمدی افزود: درهشت سال دفاع مقدس ما با دست خالی آن گونه عمل کردیم و اکنون با صنایع و موفقیت های دفاعی که کسب کرده ایم، سربلندیم.

وی ادامه داد: موفقیت ها ی ما در زمینه های مختلف صنایع دفاعی موجب شد در سال گذشته رییس جمهوری آمریکا در چندین مرحله در صحبت های خود اعلام کند که ایران کشور قوی و قدرتمندی است.

محمدی گفت: قوی بودن یک کشور براساس نیروهای مسلح آن است که امروز ما آن را داریم و این سربلندی را از عنایات خداوند می دانیم.

وی اظهار کرد: ما از زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس تحریم بودیم و شرایط کنونی ما با توانمندی هایی که کسب کرده ایم در اوج قدرت قرار داریم.

محمدی ادامه داد: ما پیرو فرهنگ امام حسین(ع) هستیم و زیر بار ظلم نمی رویم.

وی افزود: موشک ایران تهدید برای آمریکا و اسراییل نیست بلکه تفکر حسینی مردمی که نمی خواهند زیر بار ظلم باشند، تهدید جدی برای دشمنان است.

در این آیین زیارت عاشورا قرائت و مزار شهدای شهر بوشهربا حضور مسوولان غبار روبی و عطر افشانی شد. ک/2

7210/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا