گوناگون

فراخوان اولین آثار برتر میان رشته‌ای قرآن کریم اعلام شد/ تجلیل در بیست و دومین نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فعالیتهای قرآنی دانشگاهیان کشور، در راستای گسترش مطالعات و پژوهشهای میان رشتهای قرآن کریم در مراکز علمی و دانشگاهی، معرفی قرآن به عنوان مبانی علوم انسانی، تشويق و ترغيب پژوهشگران و دانشجویان، شناسايي و استفاده از ظرفيت ها و توانمندي های اساتيد، پژوهشگران و دانشجويان مستعد و علاقمند، هدايت و همچنین بهره‌برداري از نتايج پژوهش‌هاي دانشگاهي و ارتقاي اثربخشي آنها در زمینه مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم، برای اوّلین بار فراخوان آثار برتر میان رشته ای قرآن کریم را اعلام کرده است.

در این فراخوان از تمامی آثاری که در قالب کتاب، پایان نامه، رساله و نشریه در موضوعات: قرآن و سیاست، قرآن و حقوق، قرآن و اقتصاد، قرآن و مدیریت، قرآن و هنر، قرآن و علوم اجتماعی، قرآن و علوم تربیتی، قرآن و علوم طبیعی، تحول علوم اسلامی و همچنین تمامی آثاری که درباره علوم مختلف با محوریت دین مبین اسلام نوشته شده است، دعوت به عمل آمده است.

شرکت در فراخوان برای ناشران، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان، پژوهشگاه ها، پژوهشکده ها، نهادها و سازمان ها و موسسات علمی و دانشگاهی، آزاد است و هیچ گونه محدودیتی از نظر نوع آثار(تالیفی و ترجمه ای)، تعداد آثار، و زمان تدوین اثر، وجود ندارد.

برای شرکت در فراخوان، ارسال یک نسخه پایان نامه و یا رساله صحافی شده به انضمام فایل pdfآن، و دو نسخه از کتاب و یا نشریه همراه با مشخصات کامل متقاضی(نام، نام خانوادگی، رتبه علمی، مدرک حوزوی و دانشگاهی و تخصص، نشانی پستی و الکترونیکی و شماره تلفن همراه و ثابت) ضروری است.

آثاری که از نظر کمیته علمی، مورد تائید باشند، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نمایش داده می شوند و از صاحبان آثار برگزیده، تقدیر و تجلیل می شود.

ناشران، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان، پژوهشگاه ها، پژوهشکده ها، نهادها و سازمان ها و موسسات علمی و دانشگاهی، تا مورخه 5تیرماه 1393، فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه دریافت آثار به نشانی: سازمان فعالیتهای قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی، تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85، ارسال نمایند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن: 66402882-021 تماس حاصل فرمایید.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا