گوناگون

فراخوان وزارت تعاون و سازمان بهزیستی برای اصلاح مقررات ثبت موسسات خیریه

81154013 5677401

به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری در دومین نشست نمایندگان موسسات و انجمن های خیریه و همزمان با روز جهانی کار داوطلبانه با بیان این که سازمان بهزیستی از مشارکت هر چه بیشتر مردم در امور خیریه استقبال می کند، عنوان کرد: بر این باوریم که با تفاهم، همفکری و هماهنگی بین سازمان بهزیستی، معاونت رفاه و موسسات خیریه می توان به سمت شکل گیری عزم ملی جهت حمایت اجتماعی از گروه های آسیب پذیر پیش رفت.

وی تاکید کرد: در یک چارچوب زمانی مشخص و به صورت عملیاتی و با حضور نمایندگان موسسات خیریه، سازمان بهزیستی و معاونت رفاه مواد 16 گانه دستورالعمل اجرایی تأسیس انحلال و اداره موسسات غیردولتی بررسی و در خصوص اصلاح و بازنگری آن تصمیم گیری خواهد شد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این نشست از کلیه صاحبنظران و خیرین درخواست کرد، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در این خصوص به این معاونت ارسال کنند.

این جلسه در خصوص دستورالعمل اجرایی تأسیس، انحلال و اداره موسسات غیردولتی موضوع بند 13 ماده 26 برگزار شد و نمایندگان موسسات و انجمن های خیریه دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش را در این خصوص بیان کردند.

یادآوری می شود، در این نشست نمایندگان بیش از 10 موسسه خیریه و معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی به تشریح دیدگاه های خود پرداختند.

این نشست به دنبال درخواست موسسات خیریه و خیرین برای اصلاح و بازنگری در دستورالعمل اجرایی اداره موسسات غیردولتی موضوع بند 13 ماده 26 برگزار شد.

اقتصام(1)**9123**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا